Skip to main content
Beantwoord

Vraag over bestellen van de nieuwe KPN Soundbox en het kostenplaatje

• April 23, 2025
  • 9 reacties
  • 1421 keer bekeken

ik heb sinds begin April een abonnement bij KPN.

Nu is de nieuwe Soundbox uit en die zou ik graag willen bestellen.

Maar als ik nu bestel en ik moet mijn 2e box terug ga/moet sturen dan betaal ik uiteindelijk 12 euro voor de sound box, of zie ik dat verkeerd? Er is 1 box gratis bij de tv plus abonnement van 12,50 en voor de 2e tv betaal ik nu 6,00 euro= 18.50 Als ik de extra sound box bestel komt er toch nog 6,00 bovenop mijn maandelijkse totaalbedrag zie ik. mijn maandelijkse bedrag zou toch hetzelfde moeten blijven want ik stuur 1 box a 6,00 euro terug? ik neem aan dat ik de 3e box in dit geval moet terugsturen ik wil maar 2 tv boxen. ik wil eigenlijk gewoon 1 box omruilen.

en komen mijn aanbiedingen zoals gratis Netflix en andere kortingen te vervallen?

Beste antwoord door TonM1965

@Mootjekeijzer 

KPN TV+ met de soundbox kost € 18,50

KPN TV+ met de gewone box (DIW 7022) kost 12,50

Elke extra KPN TV+ box (DIW 7022) kost € 6 extra

De kortingen komen niet te vervallen als je al een KPN TV+ abonnement hebt (einddatum contract blijft ongewijzigd). Gratis Netflix zul je hebben vanwege meerdere abonnementen op jouw adres (combinatievoordeel).

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • Antwoord
  • April 23, 2025

@Mootjekeijzer 

De kortingen komen niet te vervallen als je al een KPN TV+ abonnement hebt (einddatum contract blijft ongewijzigd). Gratis Netflix zul je hebben vanwege meerdere abonnementen op jouw adres (combinatievoordeel).

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 23, 2025

@Mootjekeijzer 

Duidelijk dank je wel voor de uitleg!

Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • April 23, 2025

@Mootjekeijzer Graag gedaan.

• Nieuwkomer
  • May 1, 2025

is dat eenmalig 12 euro voor de soundbox inplaats van standaard box of ga je dat per maand extra betalen?

Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • May 1, 2025

@JJ1986 Je betaalt € 6 meer per maand voor de Soundbox. M.a.w. TV+ met TV+ box € 12,50 per maand en € 18,50 per maand met de Soundbox. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • May 1, 2025

is dat eenmalig 12 euro voor de soundbox inplaats van standaard box of ga je dat per maand extra betalen?

Per maand.

KPN tv+ abonnement.

TV kosten:

Met Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box): € 12,50 per maand.

Met Soundbox                                         : € 18,50 per maand.

Extra box (2de, etc.) DIW7022                  : € 6,-- per maand.

Per adres (abonnement) kan er maar 1 soundbox worden afgenomen.

Forum|alt.badge.img+16
  • May 1, 2025

​ De kortingen komen niet te vervallen als je al een KPN TV+ abonnement hebt (einddatum contract blijft ongewijzigd).

Dit is niet helemaal juist. Als je nu een (welkomst)korting hebt op TV+ vervalt deze wel degelijk.

• Nieuwkomer
  • May 4, 2025

Ik heb nu een normale abonnement internet + kpn tv met een normale box. De eerste maande loopt nog maar zag dat nu de soundbox beschikbaar is als ik deze wil bestellen kan dat pas na de eerste maand (zo lijkt dat). Maar de vraag is is er een mogelijkheid deze alsnog nu na te bestellen of iets dergelijks??

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • May 4, 2025

Bel, morgen, gratis 0800-0402 en vraag wat mogelijk is en wat KPN in dit geval voor jou kan doen.