Skip to main content

Ik heb sinds kort het 4K pakket en heb de volgende vragen:

  1. Op de pagina https://www.kpn.com/televisie/4k-ultra-hd staat dat de zender Xite beschikbaar is in het pakket, maar dit is niet meer zo. Kan dit daar worden aangepast?
  2. De zender LoveNature 4K (693) lijkt (heel) weinig 4K content uit te zenden en daarmee grotendeels gelijk aan het gewone kanaal LoveNature (34). Mis ik iets? Ik zie ook geen HLG logo voorbij komen wat wel gebeurt bij de andere 4K zenders in het pakket.
  3. Bij InUltra 4K (692) mist de ondertiteling. Is dat bekend?

De beeldkwaliteit van InUltra 4K en ESPN UHD is trouwens erg mooi! Hopelijk komen er snel meer zenders.

Hoi @HeinOne 
Xite 4K is er al enkele jaren geleden mee opgehouden, dat ligt aan Xite zelf
De zender Love Nature zendt wel degelijk UHD/4K uit, maar er zijn aflevering dat er geen UHD beschikbaar is. Deze zender zend sowieso geen HLG  en HDR uit.
Ik zie wel ondertitels op 692


Dank voor je reactie @huistijger . Ja, van Xite wist ik inderdaad en die zender staat ook niet meer in het zenderoverzicht van KPN, maar blijkbaar nog wel op die pagina. Daar moet KPN dit dan ook aanpassen en geen “reclame” er voor maken. Kan iemand van KPN dit aanpassen?

Ik ga nog een keer kijken dan naar LoveNature 4K of ik 4K content kan vinden. Dit zou je neem ik aan direct moeten zien qua beeldkwaliteit en verschil met kanaal 34.

De ondertiteling van InUltra programma's op 692 heb ik tot nu toe niet gezien, maar misschien net niet het juiste programma.


Xite 4k vermelding gemeld 😉. Tevens aangegeven dat de TV+ DIW7022 nog niet is vermeld. 


Ah mooi, dank je! Ik zie dat de pagina is aangepast. Inmiddels ook ondertiteling bij InUltra. Voor LoveNature 4K zie ik eerlijk gezegd nog niet heel veel verschil met de HD zender, maar goed.


Reageer