Skip to main content

Ik vind het vreemd dat je bij kpn moet betalen voor het opname pakket ik ben jaren bij online tv geweest daar zat het gewoon bij in januari van dit jaar ben ik overgestapt naar kpn omdat online geen glasvezel aanbied bij het afsluiten van mijn contract heeft de colporteur mij verzekerd dat opnemen ook kan bij kpn maar als ik dat wil moet je weer meer betalen ze houden je een kluif voor maar als je hapt ben je weer meer geld kwijt zo kun je wel klantjes scoren kpn valt mij zwaar tegen van zo’n bedrijf.

Bij 2 ontvangers of meer is het gratis.

Bij Online het goedkoopste tv pakket van 13 euro per maand zit het ook niet bij. Daarvoor moet je bij Online ook bijbetalen. 


Ja dat snap ik maar voor de tweede ontvanger moet je ook betalen ik heb nu een Dongel voor de tv boven dat is een eenmalige uitgaven bij kpn betaal je elke maand 5 € ik stream nu vanaf mijn iPad dat is veel goedkoper naar de dongel alleen kan ik niet opnemen maar om daar elke maand 5€ voor moeten betalen vind ik voor kpn wel minzaam.


Maar dat wist je toch voordat je naar KPN ging dat het 4,99 zou kosten?

Je hebt dan toch zelf de keuze gemaakt over te stappen? 

Zoals gezegd: bij online zit het er bij het goedkoopste abonnement er ook niet bij.

Bij ziggoczit het bij het goedkoopste abonnement er ook niet bij (en bij de rest krijg je alsnog niet doorspoelbare reclame tijdens een opname)

 

Kpn kiest ervoor 1 tv pakket te hebben ( met aanvullingen).  Ze hadden opnemen gratis kunnen maken, dan was het tv pakket duurder geweest waarschijnlijk. 


Ja dat is zo ik begrijp het wel op dit moment wordt je overspoeld met aanbiedingen de een nog mooier als de ander maar als ze eenmaal beet hebben zeggen ze dan had je het contract beter moeten lezen daar wordt je mee afgescheept ook bij kpn .


Ja dat is zo ik begrijp het wel op dit moment wordt je overspoeld met aanbiedingen de een nog mooier als de ander maar als ze eenmaal beet hebben zeggen ze dan had je het contract beter moeten lezen daar wordt je mee afgescheept ook bij kpn .

Een contract en de voorwaarden moet je altijd goed lezen voordat je je handtekening zet @Noa2024 , niet alleen bij KPN, maar overal.

 


Ja dat weet ik maar kpn moet zijn colporteur beter instrueren dat ze niet iets beloven en dan later zeggen dat zit er niet bij d zo is het bij mij gegaan .


Sorry maar opnemen heeft altijd extra gekost. 

Een beetje videorecorder kostte wel f. 500. En niet te vergeten de cassettes die je kocht. 

Toen het nog geen cloud-pvr was was een ontvanger met Hard Disc Drive ook al duurder per maand dan eentje zonder.

Ziggo zelfde verhaal. Daar is het zelfs pas vanaf het TV Compleet abonnement. Dus niet eens met het TV Standaard abonnement. Daar zou ik dus al duurder uit zijn dan hier bij kpn met 2 ontvangers en opnemen. 

Online.nl ken ik verder niet behalve dan dat het in handen is van canaldigitaal. 

Verder: de situatie bij één provider geeft geen rechten of basis bij een andere. 

Op jouw vraag of opnemen mogelijk was bij kpn heeft de verkoper ook niet gelogen. 

Ik adviseer je gewoon voor die tweede niet op die € 5 laten vallen en gewoon een tweede ontvanger nemen. Dan krijg je er gratis opnemen bij. Ontvanger is ook makkelijker dan casten. 

Voor € 5 met extra ontvanger heb je al veel meer dan voor dat bedrag alleen opnemen erbij. En 2 tv's heb je toch.


Die 5 € is ook niet het probleem voor de rest ben ik tevreden met kpn glasvezel ik heb nu de hoogste internetverbinding omdat dit een aanbieding was maar ik heb dit nodig in mijn situatie in januari verlaag ik het naar de snelheid die genoeg is voor mij scheelt 10€ per maand.


Reageer