Skip to main content
Beantwoord

VTM GO op TV+ box

• October 9, 2024
  • 3 reacties
  • 500 keer bekeken

Hoe krijg ik de app VTM GO op mijn KPN+ (DiW7022) geïnstalleerd??

De antwoorden in de andere topics zijn meer dan een jaar oud en lijken niet meer te werken.

Wie heeft een oplossing en dit zelf werkend ?

Beste antwoord door Anonymous

Playstore >ApkMirror Installer en BROWSER (webbrowser) >Installeren.

Instellingen >Apparaat >Apps >Beveiliging en beperkingen >Onbekende bronnen >ApkMirror Installer en Browser >Aan.

Instellingen >Apparaat >Apps >ApkMirror Installer > Machtigingen >Bestanden en media >Altijd toestaan >Toestaan. 

BROWSER >Google >Apkmirror > zoekvak VTM GO >VTM GO 17.240920 >BUNDLE >Download APK Bundle >Download 

ApkMirror Installer >Browser files >Download >VTM GO BUNDLE >Install package >Install app >Installeren >Open app en inloggen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• Antwoord
  • October 9, 2024

Playstore >ApkMirror Installer en BROWSER (webbrowser) >Installeren.

Instellingen >Apparaat >Apps >Beveiliging en beperkingen >Onbekende bronnen >ApkMirror Installer en Browser >Aan.

Instellingen >Apparaat >Apps >ApkMirror Installer > Machtigingen >Bestanden en media >Altijd toestaan >Toestaan. 

BROWSER >Google >Apkmirror > zoekvak VTM GO >VTM GO 17.240920 >BUNDLE >Download APK Bundle >Download 

ApkMirror Installer >Browser files >Download >VTM GO BUNDLE >Install package >Install app >Installeren >Open app en inloggen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 9, 2024

Dat is inderdaad de oplossing. Ik heb toevallig vanmiddag deze methode ook gevonden. Alleen de nieuwste versie bleek niet te werken. Wel de op een na nieuwste. Zoals hierboven genoemd.

Ik heb ook geprobeerd via een VPN verbinding te maken met de Belgische Play store, maar dat wilde niet lukken. Uiteraard met account met Belgisch locatie en betaal postcode.

Ik neem aan dat nieuwe updates niet automatisch toegevoegd worden. Ook was de app niet aanwezig bij geïnstalleerde apps. Deze heb ik via instellingen aan mijn favorieten toegevoegd.

Dank voor je heldere beschrijving.

• October 9, 2024

Als een Apk op een gegeven moment niet meer werkt of niet naar behoren functioneert, moet je een nieuwe versie downloaden en installeren. Playstore zal deze Apk niet automatisch updaten, omdat deze buiten de Playstore is geïnstalleerd.

Goed om in gedachten te houden:

Een gewone Apk kan met een willekeurige file manager worden geïnstalleerd, terwijl een Apk Bundle een speciale installer nodig heeft om het pakket uit te pakken en te converteren naar de juiste Apk voor installatie.