Skip to main content

Ik wilde deze afstand bediening kopen in de kpn winkel want dan hoefde ik geen verzendkosten te betalen. Dus gebeld met kpn en gevraagd of deze ook in de kpn winkel was te krijgen. Medewerkster zei dat deze niet in de winkel in voorraad waren maar ze kon hem wel opsturen. Ik vroeg moet ik dan verzendkosten betalen? Nee dat hoefde ik niet. Hij werd gratis opgestuurd. Krijg ik vandaag een  afstand bediening binnen. Is het weer die witte welke ik al heb. Opnieuw gebeld met KPN en van die medewerkster kreeg ik te horen dat ik de afstand bediening alleen via de webshop kan bestellen. Waarvoor hebben we dan kpn winkels voor? En wat moet ik nu met het nieuwe exemplaar wat ik niets aan heb. Wil iemand mij uitleggen wat ik nu het best kan doen want van beide medewerksters word ik niet wijzer. 

Hallo @Rene Las ,

Die toegestuurde afstandsbediening mag je houden als reserve. En dan zelf de nieuwe afstandsbediening bestellen via de link onderin dit bericht. 
 

Sinds afgelopen maandag is de nieuwe Comfort+ afstandsbediening beschikbaar voor de TV+ Box. Dit is een extra afstandsbediening die je kunt gebruiken in plaats van, of tegelijkertijd, met de reguliere witte afstandsbediening. 

 

Je leest alles over deze afstandsbediening in dit artikel:

 

 

Hier te bestellen: 

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/3893776/comfort-voor-tv-afstandsbediening/


In een lokale KPN-winkel te koop volgens onderstaande uitleg @Rene Las en @Noordzee 

 


In een lokale KPN-winkel te koop volgens onderstaande uitleg @Rene Las en @Noordzee 

 



Inderdaad @JanD ,

Maar mogelijk alweer uitverkocht in de winkel bij hem in de buurt? Je moet toch uit kunnen gaan van wat de klantenservice heeft gezegd tegen @Rene Las .

Om te voorkomen dat je voor niets naar die winkel gaat, is bestellen via de website sowieso een snel alternatief. 


Ja en ik had het toch goed uitgelegd aan de telefoon. Ik wilde de zwarte ab. en ook nog de reden gegeven waarom. Dan krijg ik toch een witte twv € 20 maar de zwarte moet ik bestellen twv € 15. Kan ik die witte dan niet gewoon omruilen?


Ja en ik had het toch goed uitgelegd aan de telefoon. Ik wilde de zwarte ab. en ook nog de reden gegeven waarom. Dan krijg ik toch een witte twv € 20 maar de zwarte moet ik bestellen twv € 15. Kan ik die witte dan niet gewoon omruilen?

Dat lijkt mij wel. Maar dan moet je helaas toch weer bellen met 0800-0402. 
 


Nee ga niet meer bellen. Ben veel te bang dat ik weer iets toegestuurd krijg. Het is ook wel erg moeilijk om de telefoon op te nemen en goed te luisteren. 


Nee ga niet meer bellen. Ben veel te bang dat ik weer iets toegestuurd krijg. Het is ook wel erg moeilijk om de telefoon op te nemen en goed te luisteren. 

Dan maar met die witte afstandsbediening naar de KPN-winkel. Normaal gesproken gaan ze jou vast wel compenseren. 
 

En misschien is die zwarte afstandsbediening binnenkort daar wel weer beschikbaar…..


Nee ga niet meer bellen. Ben veel te bang dat ik weer iets toegestuurd krijg. Het is ook wel erg moeilijk om de telefoon op te nemen en goed te luisteren. 

Dan maar met die witte afstandsbediening naar de KPN-winkel. Normaal gesproken gaan ze jou vast wel compenseren. 
 

En misschien is die zwarte afstandsbediening binnenkort daar wel weer beschikbaar…..

Ik ga het morgen proberen. Bedankt ieder geval voor het mee denken. 


Als je de witte ab bedoelt die standaard bij de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) zit bedoelt, dan kan je die niet omruilen, want die hoort standaard bij de box.

De nieuwe zwarte kan je er naast installeren en beide kan je gebruiken (naast elkaar). 

 

Het beste kan je hem via de link boven bestellen.😉


Als je de witte ab bedoelt die standaard bij de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) zit bedoelt, dan kan je die niet omruilen, want die hoort standaard bij de box.

Maar @Rene Las heeft een tweede standaard (witte) afstandsbediening opgestuurd gekregen van de KPN winkel en het is die tweede afstandsbediening die hij wil ruilen voor een zwarte Comfort+ afstandsbediening die hij dacht besteld te hebben.

Dat moet uiteraard gewoon mogelijk zijn.


Dat had ik begrepen wjb.

Het was ook een aanvulling op wat Rene Las had geschreven.

En gezien de like die hij geeft, snapte hij wat ik bedoelde.😉


Ik hoop dat @Rene Las niet voor de witte AB betaald heeft, want die wordt gratis vervangen.

 


Ik hoop dat @Rene Las niet voor de witte AB betaald heeft, want die wordt gratis vervangen.

 

Klopt, vandaar ook mijn advies om er maar mee terug te gaan naar de winkel: 

Nee ga niet meer bellen. Ben veel te bang dat ik weer iets toegestuurd krijg. Het is ook wel erg moeilijk om de telefoon op te nemen en goed te luisteren. 

Dan maar met die witte afstandsbediening naar de KPN-winkel. Normaal gesproken gaan ze jou vast wel compenseren. 
 

En misschien is die zwarte afstandsbediening binnenkort daar wel weer beschikbaar…..

 


De zwarte comfort + kost € 15 (exclusief verzendkosten).

Is derhalve alleen verkrijgbaar via winkel en webshop.

Maar niet via 0800-0402. Daar kan je wel (alleen) de standaard afstandsbediening krijgen. Die wordt gratis ter beschikking gesteld. 

Via 0800-0402 hebben ze niet de mogelijkheid tot afrekenen. 

Een gratis product, de witte, omruilen voor betaald product, comfort +, is natuurlijk niet opportuun. Via 0800-0402 krijg je alleen de witte. 


Reageer