Skip to main content

Ik heb sinds kort KPN tv+ die heeft een hele lange zenderlijst, voor mij te lang. Voorheen kon ik mijn eigen zenders kiezen en een lijst maken, waarom kan dit nu niet?

Hallo @Yolanda63 ,
 

Die optie is er nu nog niet. Deze wens staat wel op de planning. 
 

bron: 

 


Goed zo want als je iedere keer een hele zenderlijst moet afgaan van ong.100 zenders is t niet meer leuk om tv te kijken. Ik denk dat wel meer mensen zo denken.

Maar bedankt voor t antwoord 

Grts


Voor mij een reden om maar weer terug te gaan naar Ziggo. 

Er wordt wel gezegd dat deze mogelijkheid er gaat komen maar ik zie er nog steeds niets van.


Is er al iets te zeggen over de planning. Wanneer wordt een eigen zenderlijst weer mogelijk. Ik erger mij kapot aan al die zenders die ik niet wil zien


Ik heb tv+ al vanaf april en toen werd deze wens al uitgesproken. Reken er maar niet op net als die geweldige kwaliteit bij opnames....


Wanneer gaat dit nu eindelijk komen?

Ik erger me rot aan het moeten doorlopen van al die zenders die me totaal niet interesseren!


Ik vind het schandalig dat dit nu nog steeds niet mogelijk is🤬😭😢


Voor zover ik weet, staat dit momenteel nog niet in de planning helaas!


Beste Marcia,

 

Is KPN nog wel van plan om deze basis functionaliteit te realiseren? Als dat niet het geval is dan wil ik dat graag weten. Het is dan voor mij een reden om een andere aanbieder te gaan zoeken.

 


Beste Marcia,

 

Is KPN nog wel van plan om deze basis functionaliteit te realiseren? Als dat niet het geval is dan wil ik dat graag weten. Het is dan voor mij een reden om een andere aanbieder te gaan zoeken.

 

Hallo @Tuberg, je kunt Favorieten aanmaken dmv de hartjes die bij de zenders geplaatst zijn, vervolgens in het hoofdmenu naar Favorieten navigeren (via Nu op TV), hier staan alleen de met een hartje gemarkeerde zenders, de rest zie je dan niet.

Overigens is het het handigst om gewoon de zendernummers in te toetsen, van de zenders die je veel bekijkt weet je die toch wel uit je hoofd.


Beste @Ratonesque,

 

Ik ben bekend met de door jou genoemde mogelijkheid, maar dat is echt niet wat ik bedoel.

Groet. 


Ik durf dit echt niet te zeggen, @Tuberg. De wens is absoluut bekend, maar ik weet niets van óf en zo ja, wanneer we dit gaan implementeren. 


Echt vreselijk irritant dat dit nog niet kan. Wat mij betreft prio 1


Reageer