Skip to main content
Beantwoord

Waar is seizoen 12 van de Curse of Oak Island gebleven?

• April 2, 2025
  • 3 reacties
  • 793 keer bekeken

Hallo.

Weten jullie waar seizoen 12 van de curse of oak island is gebleven?

Want nu is alleen seizoen 10 nog maar te zien. 

Gr Trofdo 

Beste antwoord door Arjan van KPN

De volgende aflevering voor seizoen 12 staat gepland voor 15 april en deze wordt nog weer herhaald op 19 april. Of er dan weer twee weken tussen zit durf ik niet te zeggen. Maar in de tussentijd zendt History Channel oude uitzendingen van seizoen 10 en 11 op dagelijkse basis uit. 

Hopelijk heb je iets aan de dit antwoord :) 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@Trofdo. Welkom op de KPN Community! 

Helemaal goed dat je een topic aanmaakt omdat je iets opvalt in de gids. Daarvoor is deze Community er juist 🙂 We hebben echter ook een verzameltopic waar alle opvallende zaken wat betreft de gids genoemd kunnen worden. Mocht je weer eens iets tegenkomen, meld het dan daar. 

Nu terug naar Curse of Oak Island. Sowieso is het uitzendschema wat deze serie betreft wat vreemd vind ik. Vrijdag 28 maart is aflevering 12 van seizoen 10 uitgezonden. Vervolgens de volgende dag is aflevering 11 van seizoen 12 uitgezonden en 31 maart ging History Channel verder met aflevering 13 van seizoen 10. 

Ik ga het eens navragen of hier iets fout gaat of dat History Channel dit gewoon een fijn schema vindt 😋

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 3, 2025

De volgende aflevering voor seizoen 12 staat gepland voor 15 april en deze wordt nog weer herhaald op 19 april. Of er dan weer twee weken tussen zit durf ik niet te zeggen. Maar in de tussentijd zendt History Channel oude uitzendingen van seizoen 10 en 11 op dagelijkse basis uit. 

Hopelijk heb je iets aan de dit antwoord :) 

• Nieuwkomer
  • April 6, 2025

Was hem ook al kwijt :-(