Skip to main content
Beantwoord

Waar kan ik de zender Arte vinden bij KPN?

• July 3, 2025
  • 5 reacties
  • 175 keer bekeken

Waarom kan ik de zender Arte niet onder ‘49’ zien?

Beste antwoord door XS4-Arjan

Hallo ​@Ger J. , welk tv abonnement neem je af? Is dat een oud abonnement van een vorige provider die door KPN is overgenomen, of heb je echt een KPN tv-abonnement? In dat laatste geval zit ARTE inderdaad onder 49 en gewoon in het basispakket.

5 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • July 3, 2025

Hallo ​@Ger J. , welk tv abonnement neem je af? Is dat een oud abonnement van een vorige provider die door KPN is overgenomen, of heb je echt een KPN tv-abonnement? In dat laatste geval zit ARTE inderdaad onder 49 en gewoon in het basispakket.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 4, 2025

Hallo ​@Ger J. ,

Heb je de zender onder nummer 49 misschien verborgen staan? 

Of werk je met een favorietenlijst? In dat geval even terug naar “alle zenders” en dan 49 ook favoriet maken door het geven van een 💛.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 4, 2025

Dag Arjan,
Ik heb een gemengd abonnement (KPN TV+ met TV+ Box met Pluspakket) en ik zit al ‘tig’ jaar bij KPN, ook al ben ik een aantal jaren daarvoor bij Ziggo geweest en daarna bij XS4All, waarna dus naar KPN.

Dag Noordzee,

Ik werk bij mijn weten niet met een favorietenlijst. Maar zal vanavond, als ik weer thuis ben, nog eens kijken of ‘49’ favoriet te maken is.

Beiden hartelijk dank voor de info.

Met vriendelijke groet,

Ger J.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Ger J., is het inmiddels gelukt om te genieten van de programma's van ARTE? 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 9, 2025

Hallo ​@Ger J. ,

Heb je de zender onder nummer 49 misschien verborgen staan? 

Of werk je met een favorietenlijst? In dat geval even terug naar “alle zenders” en dan 49 ook favoriet maken door het geven van een 💛.

Dag Noordzee,

Ik werk bij mijn weten niet met een favorietenlijst. Maar zal vanavond, als ik weer thuis ben, nog eens kijken of ‘49’ favoriet te maken is.

Beiden hartelijk dank voor de info.

Met vriendelijke groet,

Ger J.

@Ger J. 

Is het nu zo gelukt?