Skip to main content
Beantwoord

Waar kan ik het kanaal ESPN 1 vinden?

• May 17, 2026
  • 8 reacties
  • 85 keer bekeken

Vorige week espn opgezegd. Maar nu kan espn ook niet meer kijken. Terwijl deze altijd beschikbaar zou moeten zijn. Als ik espn trachtte kijken op 221 krijg de melding dat ik een dagkaart kan kopen. Klopt niet toch?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@edjepetje65 en andere meelezers: Op kanaal 14 vind je in het basispakket ESPN 1. Op die manier is het dus voor alle KPN tv klanten toegankelijk. 

8 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • May 17, 2026

Als je iets opzegt dan kun je er niet meer naar kijken. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Helper
  • May 17, 2026

Zal wel aan mij liggen, maar Je hebt het toch opgezegd. Dus wat klopt er niet? 😏

• Auteur
  • Slimmerik
  • May 17, 2026

Wellicht ben ik niet duidelijk genoeg. Espn 1 is altijd gratis bij de providers. Dus ook bij KPN. Maar ik had dus espn alle zenders aangevinkt en vorige week weer uitgevinkt. Maar dan kan ik dus espn1 ook niet meer kijken.  En dat lijkt mij vreemd toch.

Forum|alt.badge.img+9
  • Helper
  • May 17, 2026

Ik heb geen zin om te raden. Wat is er aan jou per mail door KPN bevestigd naar aanleiding van de opzegging die je hebt ingediend? 

• Auteur
  • Slimmerik
  • May 17, 2026

Daarin staat:

Je ESPN Compleet abonnement stopt

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@edjepetje65 en andere meelezers: Op kanaal 14 vind je in het basispakket ESPN 1. Op die manier is het dus voor alle KPN tv klanten toegankelijk. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Helper
  • May 17, 2026

Ook weer opgelost. Bedankt ​@Jeroen van KPN 🤗

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • May 17, 2026

Inderdaad ESPN voor iedereen zit op kanaal 14.

Maar ik kijk er zelden naar, vanmiddag ook alleen van wedstrijd naar wedstrijd. (liever zie ik 1 goede wedstrijd).