Skip to main content
Vraag

Waar kan ik Top 40 TV vinden bij KPN?

• January 2, 2026
  • 6 reacties
  • 144 keer bekeken

Ik verheugde me om vanaf 1 januari Top 40 tv te kunnen kijken op kanaal 114. Maar helaas is er niets verschenen. Updaten lukt niet handmatig, dat zou automatisch moeten gebeuren. 

Ziet iemand anders de zender wel? Ik heb de volledige zenderlijst bekeken, maar hij staat er echt niet tussen.

6 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • January 2, 2026

Hij zit in het pluspakket zie ik.

Zie ook hier.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 2, 2026

Hallo ​@Bubblez ,

Heb jij wel het pluspakket? Want Top 40 TV is onderdeel van het pluspakket. De zender staat inmiddels aan. 

bron: 

https://www.kpn.com/televisie/zenders

Op Top 40 TV zie je, 24 uur per dag en zeven dagen per week, het beste van gisteren, vandaag en morgen. De lekkerste hits uit het verleden, de Top 40 van deze week afgewisseld met tips.

Pluspakket

Het staat ook in dit topic vermeld dat deze zender in het pluspakket is geplaatst: 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 2, 2026

Ah, dat is het. Dat heb ik nergens gelezen. Erg jammer dat daar niet wat duidelijker over gecommuniceerd is!

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Bubblez . Welkom hier.

Dank voor je reactie en fijn dat het zo is opgehelderd.

De zender staat bij ons wel correct in het overzicht, maar hij is inderdaad onderdeel van het Pluspakket. Zonder dat pakket verschijnt Top 40 TV niet automatisch in de zenderlijst, waardoor het lijkt alsof de zender ontbreekt.

We snappen dat dit verwarrend kan zijn, zeker als je uitgaat van de startdatum. We nemen dit soort signalen mee, zodat dit in de toekomst duidelijker kan worden gecommuniceerd.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 5, 2026

Misschien, hopelijk, wordt de zender binnenkort wel Zender van de maand. 

Februari? Maart? ​@Erwin van KPN 😏

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 20, 2026

Hallo ​@Bubblez ,

Heb jij wel het pluspakket? Want Top 40 TV is onderdeel van het pluspakket. De zender staat inmiddels aan. 

bron: 

https://www.kpn.com/televisie/zenders

Op Top 40 TV zie je, 24 uur per dag en zeven dagen per week, het beste van gisteren, vandaag en morgen. De lekkerste hits uit het verleden, de Top 40 van deze week afgewisseld met tips.

Pluspakket

Het staat ook in dit topic vermeld dat deze zender in het pluspakket is geplaatst: 

Vanaf nu is de zender op alle ontvangers in HD te zien via kanaal 114. Mits je het pluspakket hebt.