Skip to main content
Beantwoord

Waar vind ik de actuele playlist van XITE Jazz Vibes?

• January 4, 2026
  • 3 reacties
  • 96 keer bekeken

Ik vind het aanbod van XITE Jazz Vibes prima, kanaal 908 staat vaak aan bij mij. Weet iemand waar ik de actuele playlist kan vinden?

Beste antwoord door PeterG

Die is er niet bij Xite.  Althans ik heb het nog niet gevonden. Ik vind dat ook een minpunt. 

Toen dat bij Stingray verdween, maanden geleden, ben ik met die non stop kanalen gestopt. 

Als ik een leuk nummer hoor pak ik direct m'n Android telefoon. Tik bij Google op de microfoon. En dan op nummer zoeken. Google luistert even een paar seconden mee en toont wat ie hoort.

3 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • January 4, 2026

Die is er niet bij Xite.  Althans ik heb het nog niet gevonden. Ik vind dat ook een minpunt. 

Toen dat bij Stingray verdween, maanden geleden, ben ik met die non stop kanalen gestopt. 

Als ik een leuk nummer hoor pak ik direct m'n Android telefoon. Tik bij Google op de microfoon. En dan op nummer zoeken. Google luistert even een paar seconden mee en toont wat ie hoort.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 4, 2026

Thx Peter

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • January 6, 2026

Hi ​@jzwiet, welkom hier. 

Ik ben ook op zoek gegaan maar kan het inderdaad niet vinden. Het enige wat ik vind is een Spotify lijst maar dat is van alles en nog wat van alle Xite zenders. Dan kan de werkwijze van PeterG een uitkomst bieden. Ik doe dit overigens met Shazam, dan kan ik een gevonden nummer gelijk in Spotify openen wat ook handig is als je dat gebruikt.