Skip to main content

Ik zou graag een handleiding voor de afstandsbediening hebben . 

Onder de navigatie cirkel zit in het midden de home toets rechts daarvan Google spraak

Rechtsonder naast de 0]de radio] toets

Hallo @Albjan ,

Hier wat algemene informatie: 

de kleurknoppen hebben geen uitleg in beeld. Daarvan weet ik alleen:

  • groen = kijk vanaf start
  • geel = extra info (en bij opnames: ga naar verwijderen opnames)
  • blauw = 5 minuten vooruit

En voor TV+ ook iets meer uitleg op:

 

En dan is er ook nog een online gebruiksaanwijzing voor alle ontvangers.

 

 


Deze heeft geen teletekst toets? Wel Google 

 


Zo werkt ondertiteling en teletekst op de KPN TV+ Box


Dat klopt. Op de TV+ ontvanger heb je geen teletekst functionaliteit. Ondertiteling kan wel, maar dat moet op een andere manier ingesteld worden. Zie hier:

https://forum.kpn.com/kennisbank-kpn-tv-149/ondertiteling-instellen-op-de-kpn-tv-box-574402

 


Er is een app voor de Teletekst pagina's van de NPO. 

Via de Play Store is tevens de app TEXT TV te downloaden. Die bevat ook teletekst van o.a. de Duitse zenders.

Zelf gebruik ik meerdere keren per dag de NPO teletekst via de app om mijn smartphone. Hoeft de tv ook niet aan of speciaal naar een npo zender.


Bedankt mensen, veel is nu duidelijk.

Heb gisteren geëxperimenteerd en het geluid van de Onkyo home theater op de afstandsbediening gezet. Werkte goed maar is niet wat ik voor ogen had.

Maar helaas gaat het weer koppelen aan de TV nu niet meer, de speciale toetscombinatie doet niet wat het zou moeten doen. Source]++1] zou het rode lampje een keer aan moet gaan.

Daarna snel vooruit toets lampje 2* aan .

Zover kom ik niet. Wie heeft daar een oplossing voor?

Bij voorbaat dank.

 

 


Tja, nu moet je 'm eerst resetten anders gaan de volume knoppen niet meer voor tv werken.

Houdt rode knop en blauwe knop ingedrukt totdat rode ledje brandt. Druk dan op OK.

Daarna kun je 'm opnieuw instellen.


Tja, nu moet je 'm eerst resetten anders gaan de volume knoppen niet meer voor tv werken.

Houdt rode knop en blauwe knop ingedrukt totdat rode ledje brandt. Druk dan op OK.

Daarna kun je 'm opnieuw instellen.

Dankjewel, reset gelukt.

Helaas koppelt de afstandsbediening nu helemaal niet,  na 3* wel gelukt dat ik hem kan uitschakelen.

Nog steeds geen reactie op volumeregeling. 

Waar kan ik de codes vinden voor een Samsung tv?


Samsung code 270. Heb er tv's uit 2006 en ook recente mee '’gekoppeld'’. Er zijn meer codes maar nooit nodig gehad.


Super dankjewel, ga ik proberen en laat het weten. 


Geweldig, code 270 werkt.

Hou nu even op met experimenteren. 


Samsung code 270. Heb er tv's uit 2006 en ook recente mee '’gekoppeld'’. Er zijn meer codes maar nooit nodig gehad.

Werkte direct, maar geluid nog steeds via onkyo.

Nu heb ik wel een manier gevonden om geluid harder en zachter te zetten als ik via kpn kijk ipv satelliet. 


Samsung code 270. Heb er tv's uit 2006 en ook recente mee '’gekoppeld'’. Er zijn meer codes maar nooit nodig gehad.

Werkte direct, maar geluid nog steeds via onkyo.

Nu heb ik wel een manier gevonden om geluid harder en zachter te zetten als ik via kpn kijk ipv satelliet. 

In kennisbank veel informatie gevonden over de afstandsbediening,  iedereen hartelijk dank. 


Kan iemand mij helpen om een oud kort model afstandsbediening die geleverd werd door KPN bij de mediabox , graag wil ik weten hoe deze gereset  en opnieuw kan worden

geïnstalleerd.

Het is een Ruwido 17.195. 2 type 

Is het ook mogelijk om een nieuwe te kopen.

Vriendelijke groet

Joop


Kpn afstandsbe


Bedoel je nog het model met de knoppen in een cirkel en groene (druppel) knoppen voor stop, terugspoelen, play/pauze, doorspoelen en rec @Joop-Teuni ?

Er is geen pdf meer met televisie codes voor dat oude beestje. Maar mogelijk lukt het met deze uitleg.

En je kunt gewoon gratis een nieuwe afstandsbediening aanvragen 👇. Je krijgt dan deze.


U kunt hier een nieuwe aanvragen:

https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot/afstandsbediening-aanvragen.htm


Hartelijk dank Peter G

Mijn oude afstandsbediening werk weer tof

Joop-Teuni