Skip to main content
Vraag

Waardeloos geholpen door klantenservice

• January 24, 2025
  • 2 reacties
  • 72 keer bekeken

Ik weet niet wat voor training ze tegenwoordig krijgen bij de klantenservice maar ik heb 2x contact gehad met een waardeloos antwoord. Ik had videoland besteld maar de order liep niet door. Dat kan wel een paar dagen duren..  was het antwoord tot wel twee keer toe. Bovendien stonden mijn gegevens niet goed en dit is ook verkeerd aangepast. Dus dat wordt denk ik overstappen na 30 jaar, zo wil ik niet geholpen worden of afgescheept, wat het gewoon is om hun gesprekstijden, target etc maar te halen. Probleem heb ik zelf opgelost door op het forum te kijken, zouden ze ook moeten doen...

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 24, 2025

Probleem heb ik zelf opgelost door op het forum te kijken, zouden ze ook moeten doen...

Top ! 👌🏾

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@Celaar, jammer om te lezen dat je ervaring met de klantenservice niet zo goed was. Dat is niet de bedoeling.

Ik ben wél blij om te lezen dat je er hier in de community uiteindelijk uit gekomen bent, gelukkig! Heb je nog eens vragen of kom je er niet uit, maak gerust een topic aan. We helpen je graag op weg.