Skip to main content

Als ik een programma vanaf het begin wil kijken omdat ik iets te laat ben bv het journaal terwijl het nog bezig is, dan begint het nooit vanaf het begin maar ga je altijd naar een punt na de startĀ 

Als het programma al is afgelopen dan kan je wel vanaf het begin kijken.

Sterker nog dan zitten er soms nog wel 10 minuten voor.

Waarom is dit?

Bij Ziggo had ik hier toch echt geen last van dus het kan wel.

Bij terugkijken zit er vaak ook nog wel een aantal minuten voor, maar niet altijd, dat klopt, @ToosV.

Dit heeft te maken met het feit dat niet alle programma'sĀ (precies) op tijd beginnen. Overigens scheelt het volgens mij nooit heel veel, dus je mist vrijwel niets.


Je kunt dan gewoon iets terugspoelen naar hetĀ begin, is zo gepiept met de linkernavigatietoets (paar keer drukken).
Met de ā€˜terugspoeltoetsā€™, kan het ook.Ā 


Bij terugkijken kan dat vaak niet omdat-ie vaak al helemaal aan het begin zit, @RJW59. Dat bedoelt @ToosVĀ volgens mij ook. Wat wel kan is het voorgaande programma oproepen via de gids en dan met de cijfertoetsen, en pijltjestoetsen,Ā  naar (bijna) het einde van dat programma gaan. Dan zou je begin van het huidige programma moeten kunnen zien.


Je kunt dan gewoon iets terugspoelen naar hetĀ begin, is zo gepiept met de linkernavigatietoets (paar keer drukken).
Met de ā€˜terugspoeltoetsā€™, kan het ook.Ā 

En jij heet slimmerik?

Je kunt dan gewoon iets terugspoelen naar hetĀ begin, is zo gepiept met de linkernavigatietoets (paar keer drukken).
Met de ā€˜terugspoeltoetsā€™, kan het ook.Ā 

Volgens mij schrijf ik nu juist dat je dan dus niet aan het begin zit.


Bij terugkijken kan dat vaak niet omdat-ie vaak al helemaal aan het begin zit,Ā @RJW59. Dat bedoeltĀ @ToosVĀ volgens mij ook. Wat wel kan is het voorgaande programma oproepen via de gids en dan met de cijfertoetsen, en pijltjestoetsen,Ā  naar (bijna) het einde van dat programma gaan. Dan zou je begin van het huidige programma moeten kunnen zien.

Slim. ;-)


Dit is een probleem / storing met NPO 1, 2 en 3. Het is bekend bij het tv team.

Zie ook dit oudere topic vanaf gelinkte reactie.Ā 

Ā 


Bij mij werkt het tot nu toe wel zo. Succes er mee

Groetjes van de slimmerik


Reageer