NLZiet biedt de mogelijkheid om programma's van VRT terug te kijken. Niet allemaal, vanwege bepaalde rechten, maar hun meeste eigen programma's kun je een week lang terugkijken.
Waarom biedt KPN deze mogelijkheid niet?
NLZiet biedt de mogelijkheid om programma's van VRT terug te kijken. Niet allemaal, vanwege bepaalde rechten, maar hun meeste eigen programma's kun je een week lang terugkijken.
Waarom biedt KPN deze mogelijkheid niet?
Beste antwoord door PeterG
KPN heeft hier de rechten niet van. Of dat een keuze van kpn zelf is of VRT weet ik niet. Maar kan me zo voorstellen het eerste. KPN is een puur Nederlands bedrijf en de zakken zijn bij Vodafoneziggo en andere mulitnationals nou eenmaal wat dieper.
Er is tevens weinig vraag naar. Sinds ik op het forum actief ben (okt 2014) ben je de derde die het vraagt.
Zelf heb ik enkele maanden terug NLziet erbij genomen. In eerste instantie vanwege alle regionale zenders. Die kpn ook niet heeft. Op 9 februari zijn daar de VRT zenders gekomen met tot een week terugkijken. (Tenzij de VRT zelf ook die rechten niet heeft voor bepaalde programma's)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.