Skip to main content

Op dit moment zijn er van het nieuwe seizoen van Doctor Who twee afleveringen geweest op BBC One. Echter vreemd genoeg kan ik bij het opnemen NIET kiezen voor Serie Opname plannen (zoals gebruikelijk bij series die meerdere afleveringen in een seizoen hebben), hoe kan dit? En is dit ook zo bij andere mensen?

Hoi @captaincofresi, alleen serie opnames is dus niet mogeiljk? Losse opnames wel?

Ik heb in ieder geval gekeken. Ik zie 10 december weer een aflevering van Doctor Who op BBC One. Die kan ik gewoon als serie opnemen. 


@Bart_Z, Weet je het zeker? Want ik zie op beide type stb's dat ik alleen de losse aflevering kan plannen… 🤔


PS: @captaincofresi, als het goed is moet het vanaf einde middag (vanavond) mogelijk zijn om de afleveringen als serie in te plannen.


@captaincofresi 

Welke KPN tv ontvanger heb je? 

Je kan ze ook via diverse streamingdiensten kijken.😉😊(zie Google).


Hij staat nu beschikbaar om op te nemen als Serie.


PS: @captaincofresi, als het goed is moet het vanaf einde middag (vanavond) mogelijk zijn om de afleveringen als serie in te plannen.

 

Het kan ook zo zijn, dat de eerste twee als 60th ann. special afleveringen in de programmering stonden. Ik heb nu vanaf aflevering 3, het kunnen instellen als Serie Opname, tnx.


@Bart_Z, Weet je het zeker? Want ik zie op beide type stb's dat ik alleen de losse aflevering kan plannen… 🤔

@TijtheMan Ik had via de app gekeken, daar was het mogelijk. Maar nu dus ook weer via de ontvanger. :)


IK heb hetzelfde probleem met bijv. hart van Nederland om 7 uur ;s morgens . 's Middags en ‘s Avonds lukt het wel . Geldt verder voor meerdere programma's zoals Journaal om 7 uur journaal 's avonds op NPO1


PS: @captaincofresi, als het goed is moet het vanaf einde middag (vanavond) mogelijk zijn om de afleveringen als serie in te plannen.

 

Het kan ook zo zijn, dat de eerste twee als 60th ann. special afleveringen in de programmering stonden. Ik heb nu vanaf aflevering 3, het kunnen instellen als Serie Opname, tnx.

Volgens mij is de eerstvolgende serie van Doctor Who pas in mei. Dat werd althans verteld na de tweede speciale aflevering in verband met het 60-jarig bestaan van Doctor Who.

Piet.


IK heb hetzelfde probleem met bijv. hart van Nederland om 7 uur ;s morgens . 's Middags en ‘s Avonds lukt het wel . Geldt verder voor meerdere programma's zoals Journaal om 7 uur journaal 's avonds op NPO1

Ik heb het even getest, het lukt mij ook niet om het als serie op te nemen. Ik heb het intern doorgegeven. 


Ok , bedankt . PS : probleem is niet nieuw , van het begin af aan was het al niet mogelijk , had het al een jaar geleden kunnen melden.