Skip to main content

Beste forumleden,

 

De aanstaande 17 november 2023 wordt mijn verbinding actief.
Alles (Modem enz) reeds aangesloten dus ik ben er klaar voor, lampjes op groen, dus KPN hoeft alleen de verbinding even open te zetten.

Echter, er ontbreekt nog 1 ding en dat is mijn abonnementsnummer.
Ik heb een email ontvangen met daarin de pincode, daarin staat vermeld dat ik nog een email krijg met mijn 14-cijferig abonnementsnummer.
Deze heb ik echter nooit ontvangen.

Gisteren heb ik aan de telefoon gehangen met 0800-0402.
Er werd mij vermeld dat zij dit niet op kon zoeken voor mij.
Ik heb haar gemeld dat juist in de eerste email staat dat je alvast via de app op tv, tv kan kijken maar dan heb ik wel dat nummer nodig in combi met mijn pincode.
Ook in Mijn KPN staat het (nog) niet.
Zij gaf mij aan dat ik tot de 17de moest wachten.

Heeft iemand een idee hoe ik daar wel achter kan komen?
Ik hoor dat graag.

En nog een aanvullende vraag………
Ik heb wel een email ontvangen met als aanhef “controleer uw bestelling”, maar nog geen echt contract.
Is dat de normale gang van zaken?

 

Normaal krijg je die gelijk na aanvraag al. Zo ook de bijbehorende pincode. Je kan dan gelijk de itv app van KPN al gebruiken op mobiel, tablet, enz.

Als je modem verbinding maakt de 17e, word je abonnementsnummer altijd nogmaals verstuurd.

Wel vreemd dat ze dat kunnen zien want monteurs kunnen dat in hun tool wel, nog voor de installatiedatum.


Werkt het via deze link ook niet?


Werkt het via deze link ook niet?

Werkt het via deze link ook niet?

Nee, dan zie ik alleen maar “e-mailadres toevoegen en e-mailadres wijzigen.


En je hebt wel al een mijnKPN account?


Ja ik heb wel een Mijn KPN account.

Daar kon ik ook de status van mijn bestelling volgen (op mijn telefoon dan tenminste).

Op mijn computer kon ik dat niet.


Er zal toch wel iemand van KPN zijn die mij aan mijn Abonnementsnummer kan helpen?

Zoals gezegd: eerste e-mail met pincode wel ontvangen, tweede e-mail met Abonnementsnummer niet ontvangen.

Mijn KPN heb ik, maar is verder niet gevuld (muv het bericht dat de spullen zijn geleverd) dus daar staat ie niet in.


Ik zie in een ander bericht met hetzelfde euvel dat een moderator middels een privebericht het abonnementsnummer heeft verstuurd aan diegene.
Het kan dus wel kennelijk?!

 

Beste moderators, graag ontvang ik ook een privebericht met mijn abonnementsnummer.

Alvast bedankt.


Hallo @MarcoDD, ik zie dat je abonnementsnummer op 17 november, per sms,  is verzonden. Heb je deze ontvangen? Anders verstuur ik deze opnieuw. 


Hoi Liesbeth, alles ontvangen.

Ook mijn KPN Isis gevuld inmiddels.

Evengoed bedankt voor je reactie.👍