Skip to main content

Eerst kreeg je meer informatie op als je naar een programma keek. BV welke acteurs doen er mee.             Waarom als je op de HOME knopt drukt ga je automatisch naar zender 1.                                                    Waarom weten we niet van te voren wat voor update er komt, ik zie namelijk geen verbeteringen maar eerder verslechteringen ( of is dit wijk/stad/provincie gebonden !!!!!?????).                                                    En de belangrijkste, waarom wil KPN het wiel opnieuw uitvinden?      Ik vind jammer dat een goed bedrijf als KPN ( ben oud collega) deze rare dingen doet.  

U heeft de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

 

Updates kunt u hier volgen en u kunt daar ook op abonneren. Dan krijg je een mailtje als er een nieuwe update aankomt.

 

Wat bedoel je met “het wiel opnieuw uitvinden” 

Dit is een geheel nieuwe decoder en die werkt geheel anders dan de “oudere” decoders.

 

Als je naar de gids gaat en op het programma klikt, dan zie je toch de informatie?

Dat was op de “oudere” decoders ook zo.

 

De Home knop is door Google voorgeschreven.

Het is een Android box en die toets ga je terug naar het menu.

Maar ik denk dat je bedoelt als je op de gids klikt, dan moet je wederom op gids klikken en dan ga je terug waar je was. (dus niet op home klikken)

 

Zie ook hier voor informatie van de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

 

P.S.

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.

Ik heb nooit bij KPN gewerkt, dus u bent geen oud collega van mij.😉


Beste Joop2011,

 

Ik zal even reageren op volg orde van jou vragen/reactie.

 

Ik wist niet dat je je kon abonneren om te weten wat er in de up date ging gebeuren. Wat ik niet snap waarom abonneren, als  mijn android telefoon een  up date krijgt staat er toch ook gewoon bij wat er gaat verbeteren. Dus waarom moet ik daar dan voor een abonnement voor hebben.

 

Dat deze decoder anders werkt, dat is bekent, snap deze opmerking niet. maar moeten er dan zo veel dingen veranderen die voorheen wel handig waren.

 

De informatie die ik mis is, welke acteur speelt er mee. Deze info stond wel op de oude decoder en nu niet meer.

 

De Home knop, je gaat inderdaad naar het hoofdscherm, maar als ik op zender 25 ben gaat deze terug naar zender 1, dat vind ik erg onhandig en ik dat niet alleen dat hoor ik van gebruikers in mijn eigen omgeving. Maar wat heeft google dan voor geschreven zoals je aan geeft. En heeft google dan ook voor geschreven dat je bv google home kunt instaleren? Hoe moet je dat als gebruiker weten?

 

Ik weet dat op het forum vooral klanten elkaar helpen, maar omdat ik ook reacties zie van KPN ( waarom gebruiken ze anders het KPN logo) heb ik aangegeven dat ik een oud collega ben. Ik had misschien beter aan kunnen geven oud medewerker van KPN. 

 

Ik hoop mijn verhaal hiermee duidelijker te hebben gemaakt.

 

Met vriendelijke groet.