Skip to main content
Vraag

Waarom is cabaret uit het Pluspakket verdwenen?

• March 15, 2026
  • 4 reacties
  • 37 keer bekeken

Waarom is categorie cabaret uit het pluspakket gehaald en waarom zif het pluspakket nog steeds vol met wel heel oude films jaren 50 60.

Steeds de ene update na de andere maar iedere verandering is zeker voor mij geen verbetering,

Ook de helpdesk is slecht bereikbaar en op het 0800 0402 krijg je een thuiswerker met jankend kind op de achtergrond en de medewerkster kan alleen maar gegevens intypen en doorsturen dus daar ben je ook niet echt geholpen.. 

4 reacties

• March 15, 2026

Het on-demand gedeelte van het pluspakket gaat er per 14 april helemaal uit, dus geen films en series meer. Inderdaad is cabaret nu al verwijderd.

https://www.kpn.com/entertainment/pluspakket  (zie “het pluspakket verandert”)

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 15, 2026

Hoi, ​@japio1506 

Al het on demand aanbod gaat per 14 april stoppen in het pluspakket. Daarom zijn rechten niet verlengd. Die van cabaret zijn helaas al wat eerder verlopen. 

Kpn moderator over cabaret.

Aankondiging wijzigingen pluspakket. (Heb je ook per mail gehad, tenzij je 'e-mail aankondigingen' uit hebt staan in MijnKPN.)

Je vraag over het oudere aanbod is hierbij ook beantwoord neem ik aan. Kpn kon al lang geen 'recente' films krijgen. Die rechten zijn al jaren bij streamingdiensten. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 15, 2026

Dank voor het reageren.

Dan heeft voor mij het pluspakket geen zin meer ook al is het gratis.

Tv is al niet leuk meer en een en al reclame overal in verwerkt en was het pluspakket nog beetje aantrekkelijk.

Nogmaals dank 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • March 15, 2026

Dank voor het reageren.

Dan heeft voor mij het pluspakket geen zin meer ook al is het gratis.

Tv is al niet leuk meer en een en al reclame overal in verwerkt en was het pluspakket nog beetje aantrekkelijk.

Nogmaals dank 

Als het gratis is, hoef je het in ieder geval niet op te zeggen.

Ik weet niet wat je allemaal bij KPN hebt en hoeveel punten je hebt.

Zie hier voor combivoordeel.

Meestal kan je een streamingdienst (na keuze) met reclame gratis krijgen of met kleine bijbetaling zonder reclame.

Heb je bijvoorbeeld KPN internet, tv, mobiel, kan het wezen dat je de streamingsdienst zonder reclame kan krijgen.

Zie mijn link.