Skip to main content

Waarom is de zender ONS eraf gehaald heb er de hele maand december van genoten en is hij eraf, wat mij betreft mag er een kinderzender verdwij en daar zijn er zoveel van, pfff, en ik heb een klein pensioen dus kan her er niet bij nemen. Ik hoop van u te horen. 

Ons zit in het pluspakket de kans dat dit kanaal in het basispakket komt is vrij klein.

 

Ik lees trouwens dat 192 in december zender van de maand was. Over ONS kan ik dat niet terugvinden.

 


Het was geen zender van de maand dat was inderdaad 192 maar hij zat op kanaal89


Bij mij zit ONS nog steeds op 89, maar ik heb wel het Pluspakket. 


Hallo @Tvmagazine , heb je wellicht gebruik gemaakt van KPN Voor Jou van november ?

Eén van de opties was tijdelijk gratis toegang tot het Pluspakket


Hallo @Tvmagazine , heb je wellicht gebruik gemaakt van KPN Voor Jou van november ?

Eén van de opties was tijdelijk gratis toegang tot het Pluspakket

Echter dan moet Ons nog minimaal deze maand beschikbaar zijn, en de klant moet het zelf stopzetten.

Let op: Je moet het zender- of entertainmentpakket zelf uitzetten. Je krijgt van ons een herinnering per e-mail als jouw actieperiode bijna ten einde komt.


Echter dan moet Ons nog minimaal deze maand beschikbaar zijn, en de klant moet het zelf stopzetten.


Het blijven natuurlijk aannames, maar je kan het pakket ook eerder stopzetten.

Feit is, dat ONS alleen beschikbaar is met het Pluspakket.


Nou echt niet, heb niks gedaan het was er gewoon op en nu is het eraf, ik snap er niks van.


Nou echt niet, heb niks gedaan het was er gewoon op en nu is het eraf, ik snap er niks van.

Dan heeft u geluk gehad en zijn er blijkbaar meer kanalen open gezet dan de bedoeling was.

Het is hier niet opgevallen.


Ik vind dat ONS in het basispakket thuishoort.


Ik ook daar ben ik het helemaal mee eens. Nostalgie voor mij, echt jammer.


Ik wou de app van Ons adviseren echter die is al net zo nostalgisch, alleen geschikt voor oudere android versies.

https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.ibbroadcast.ons

Diverse programma's zijn tot twee weken terug te kijken via hun website.

https://www.kijkbijons.nl/tvgemist/archief

 

Er is nog geen handvol distributeurs waar dit kanaal inderdaad in een basispakket zit.

https://www.kijkbijons.nl/waar-te-zien/content/page?1929

 


Hallo Tvmagazine

 

Ik had ook vorige maand zender Ons op 89. En nu is die zender weg. Ik snapte er niks van maar dankzij jou bericht weet ik dat ik niet de enigste ben. Ik vind het ook erg jammer dat die zender weg is.

Groetjes 


Ik kan nergens een mededeling vinden dat ONS beschikbaar zou zijn voor basispakket kijkers in december. Ik ga vooralsnog uit van een (schakel)fout in het distributie centrum in Groningen.

In mijn eigen abonnement kon ik het ook niet controleren. Buiten de deur werkt de zender niet (via apps en website).

Zelf heb ik het pluspakket dus staat ie er sowieso tussen. Ook al is ie grijs in de EPG.

Bij mijn moeder (geen pluspakket) komen we met zenders bekijken (EPG) niet verder dan 1 - 11, 25 - 27, 29 en 30. Zappen doen we niet.

NB het pluspakket is gratis als je ook een mobiel abonnement bij kpn hebt. (bij een oud Alles in één abo kun ipv dat ook kiezen voor espn gratis)


Ik heb als actie het pluspakket gratis gedurende 3 maanden (loopt eind januari af) en ik heb gewoon ONS  op 89.


Ik vind dat ONS in het basispakket thuishoort.

Ja, maar het Pluspakket moet ook aantrekkelijk blijven natuurlijk.


Het was geen zender van de maand dat was inderdaad 192 maar hij zat op kanaal89

Ik had het ook op kanaal 89


... kom er nu pas achter. Zender blijkt inderdaad open gestaan te hebben. 

https://mediamagazine.nl/ons-tijdelijk-te-zien-in-basispakket-kpn-odido-en-skv/

Wat is dit slecht gecommuniceerd zeg.

Compleet gemist. 

Leuke programma's maar veel te slecht beeld. Ik houd die matige SD geen 5 minuten vol op de 43" tv.


Nostalgie en lekker eten in de decembermaand met KPN


Jammer dat KPN Ons in SD doorgeeft. Bij Ziggo is hij wel HD. De “recente oudere” series zijn al in HD te zien. Maar dus niet bij KPN.


Inderdaad. ONS is 1 van de zenders die gewoon naar HD opgewaardeerd kan worden bij KPN. Net als TV Oranje waar nog steeds een vraag voor open staat.