Beste lezer,
Waarom kan ik de uitzending van mr Bates vs the post office van 21 februari op NPO2 niet terugkijken?
Met groet. Arie Goud.
Beste lezer,
Waarom kan ik de uitzending van mr Bates vs the post office van 21 februari op NPO2 niet terugkijken?
Met groet. Arie Goud.
Dit heeft met rechten te maken waarschijnlijk...(buitenlandse) series zijn vaak niet terug te kijken,
Dit heeft met rechten te maken waarschijnlijk...(buitenlandse) series zijn vaak terug te kijken,
Dan moet je NPO Start PLus/Extra hebben waar een betaald abo voor nodig is
Als je een opnemen pakket hebt
Dit heeft met rechten te maken waarschijnlijk...(buitenlandse) series zijn vaak terug te kijken,
Dan moet je NPO Start PLus/Extra hebben waar een betaald abo voor nodig is
Als je een opnemen pakket hebt
O ja, ik heb zelf Plus...dus dan weet je niet of het op Start ook beschikbaar is.
Update:
Ik heb het even gecheckt: mr Bates v the Post Office zit gewoon op Start hoor.
Ik heb het even gecheckt: mr Bates v the Post Office zit gewoon op Start hoor.
Alle afleveringen
Voor een paar weken terug alleen de 1e afleveringe en de rest via de betaalde versie van NPO Start, maar gelukkig nu gewoon via de publieke omroep en meteen de hele serie ingepland voor opnemen.
Verrek, je hebt gelijk
Voor buitenlandse series is de NPO vaak te veel aan rechten kwijt bij Terugkijken (althans dat zullen ze zelf vinden). Ik heb nog nooit een buitenlandse serie of film beschikbaar gezien voor terugkijken via KPN of Ziggo op NPO 1, 2 of 3.
Aflevering 2 van 21 februari is NOG ÉÉN DAG GRATIS TERUG TE KIJKEN VIA http://npo.nl/start !!! 😃😃.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.