Skip to main content

Waarom is radiozender Joe nog steeds niet via KPN te beluisteren?

Hallo @Keescp ,

De eigenaar van deze radiozender zal met KPN moeten onderhandelen over de doorgifte. Kennelijk is er nog geen overeenkomst gesloten met KPN.  KPN zal pas hierover iets publiceren als er inderdaad daadwerkelijk een akkoord is gesloten.

Je kunt eventueel jouw idee deponeren in dit topic: 

 


@Keescp Er zijn vele radio apps in de Playstore waarin deze zender wel zit, zoals bijv. myTuner. Werkt bovendien beter dan de radio van KPN op de TV+ box, die steeds even wegvalt.

 


Waarom is radiozender Joe nog steeds niet via KPN te beluisteren?

Het volgende lees ik nu op de site van Joe:

Vanaf 1 mei zijn we ook te ontvangen via Ziggo en Vodafone. KPN volgt later.

https://joe.nl/hoe-luister-ik


Na de toevoeging van extra radiozenders nog altijd geen Joe, waarom wordt er niet geluisterd naar klanten hier en wordt er wederom een Nederlandsstalige zender toegevoegd uit Brabant Hebben we met radio nl, continu, gigant fm nog niet genoeg daarvan?

Dat kink is toegevoegd goede zaak maar waarom JOE nog steeds niet, het is belachelijk. 


@KPN: Waarom duurt het zo lang en waarom is KPN één van de laatste providers die Joe nog moet toevoegen? 


Ik heb hier inderdaad nog geen informatie over! Als we JOE toe gaan voegen, zullen we klanten hier zeker over informeren. Je zult het dan ook op de community lezen!


Reageer