Waarom is Viaplay TV van kanaal 19 verwijderd en krijgen we dit nog terug dit voetbalseizoen?
Was een wekelijks kijker van de Premier League wedstrijden en ineens is dat foetsie
Waarom is Viaplay TV van kanaal 19 verwijderd en krijgen we dit nog terug dit voetbalseizoen?
Was een wekelijks kijker van de Premier League wedstrijden en ineens is dat foetsie
Beste antwoord door PeterG
Viaplay TV via 19 was een samenwerking met Talpa. Bij geen sport was het de SBS9 programmering.
John de Mol wilde zijn herhaalkanaal, met herhalingen van SBS6 die ook al via Veronica waren, terug. Hij gaat z'n gang maar. Bij mij is 19 weer uit m'n favorieten.
Viaplay is 2 eigen kanalen gestart. Wel technisch ondersteunt door Talpa. Maar het lijkt erop dat Viaplay kpn te weinig wil betalen. Gezien het inkoopbeleid van kpn met betrekking tot zenders heb ik er eerlijk gezegd een hard hoofd in dat ze hier komen. Duimen maar, fingers crossed.
Volgens mij zendt BBC One/Two toch ook elk weekend minstens één wedstrijd live uit “match of the day”?
Dit weekend wordt er overigens niet gespeeld in de Premier League. Net als in de Eredivisie. Dit vanwege landen wedstrijden.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.