Skip to main content
Beantwoord

Waarom is zenderpakket niet meteen geactiveerd en krijg ik een mail over een monteursafspraak?

• March 17, 2025
  • 2 reacties
  • 41 keer bekeken

Gisteravond zenderpakket besteld wat binnen 15 min geactiveerd zou zijn. In plaats daarvan een mail over dat er en monteur langskomt voor installatie en dat het 3 dagen gaat duren. Monteur heb ik niet nodig, wil gewoon graag activatie van m’n pakket

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo en welkom op de KPN Community ​@Edwin2993. Ik kan mij goed voorstellen dat je graag vrijwel direct van het door jouw bestelde zenderpakket gebruik wil maken. Het kan echter voorkomen dat een wijziging aan het abonnement een aanpassing aan het netwerk triggerd. Daarvoor is dan een monteur nodig. Na het monteursbezoek zal het zenderpakket vervolgens ook actief worden. 

Wat er precies bij jou aangepast gaat worden is voor mij via de community lastig te zeggen. De klantenservice kan jou informeren wat de monteur precies komt doen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• March 17, 2025

Heb je koper of glasvezel? Als je koper hebt, dan krijg je misschien pairbonding. Als je glasvezel hebt wil KPN je glasvezelkastje misschien omruilen omdat die verouderd is. Zulk soort werkzaamheden worden soms ingepland als je iets wijzigt aan je abonnement. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 19, 2025

Hallo en welkom op de KPN Community ​@Edwin2993. Ik kan mij goed voorstellen dat je graag vrijwel direct van het door jouw bestelde zenderpakket gebruik wil maken. Het kan echter voorkomen dat een wijziging aan het abonnement een aanpassing aan het netwerk triggerd. Daarvoor is dan een monteur nodig. Na het monteursbezoek zal het zenderpakket vervolgens ook actief worden. 

Wat er precies bij jou aangepast gaat worden is voor mij via de community lastig te zeggen. De klantenservice kan jou informeren wat de monteur precies komt doen.