Skip to main content

Waarom is de KPN zo klant onvriendelijk voor bestaande klanten. Maand geleden kreeg ik een nieuwe TV-decoder . Nu zag ik dat er al lang TV+ is en dat nieuwe klanten dus gewoon een TV+ decoder krijgen. Waarom krijg ik dan een oude TV-decoder als vervanging. Ook kan ik geen upgrade nemen naar een TV+decoder Omdat ik la klant ben kan ik geen nieuw abonnement afsluiten. Ik ben al jaren lid van deze club maar de klant die je hebt zullen ze nooit belonen. Je kan schijnbaar beter lek jaar overstappen Net als bij de energie maatschappijen.  KPN is nooit de goedkoopste maar nu zeker niet meer de beste. Wat een deceptie 

Hoi @Erik Enter, je hebt een nieuwe ontvanger gekregen, alleen niet de TV+. Dat komt omdat je nog een ouder abonnement hebt, als daarvan iets defect gaat of wat dan ook wordt het vervangen voor een zelfde product. 

Wil je graag over naar TV+, dat kan als je nu buiten contract zit. Je kan dan heel makkelijk jouw abonnement wijzigen via MijnKPN. 


Gister medewerker gesproken en kon met geen mogelijkheid switchen Beetje raar Heb zelf voorgesteld om nw contract af te sluiten Ook dan kon het niet Ga het zo weer proberen


Geregeld Er is volgens de medewerker binnen KPN een beleid om (nieuwe) klanten niet op TV+ aan te sluiten. En uitsluitend bij sterk aandringen toe te staan Wat een kul het us er of het is er niet


Er is volgens de medewerker binnen KPN een beleid om (nieuwe) klanten niet op TV+ aan te sluiten.

Dat is echt onzin, het is zelfs zo dat TV+ de enige contractvorm is die afgesloten kan worden.

Ik ben overigens blij dat ik gewoon nog de oude TV contractvorm heb want er zullen nog heel wat punten aangepast moeten worden alvorens ik de overstap naar TV+ zal gaan maken.

 


Zijn niet mijn uitspraken maar van de kpn


Zijn niet mijn uitspraken maar van de kpn

Nee, het zijn uitspraken van een volkomen onwetende medewerker van klantenservice die geen tijd heeft om jou serieus en goed te woord te staan.

Dit is één van de grootste tekortkomingen van grotere bedrijven die de consument als klant hebben, de klantenservice wordt vaak gezien als een kostenpost terwijl juist daar customer loyalty te halen is.