Waarom geeft KPN GEEN antwoord/oplossing over het niet kunnen terug kijken van BBC First programma op KPN app , terwijl dat mogelijk is op TV ?
>>>>Sorry in de titel zou moeten TABLET en niet tabloid staan. <<<<
Waarom geeft KPN GEEN antwoord/oplossing over het niet kunnen terug kijken van BBC First programma op KPN app , terwijl dat mogelijk is op TV ?
>>>>Sorry in de titel zou moeten TABLET en niet tabloid staan. <<<<
Het gaat hier om rechten die KPN niet heeft. KPN maakt met de zendereigenaren afspraken over wat wel en niet mag. Daar hangt een prijskaartje aan. Er zal voor deze programma's van BBC First geen overeenstemming zijn gemaakt om deze buiten de eigen TV-ontvanger te mogen terugkijken.
Het heeft wel met bepaalde afspraken te maken, toch kan ik via mijn thuis wifi netwerk gewoon BBC First zien.
Ook thuis via mobiel internet geen probleem.
Op dit moment via de browser van mijn smartphone.
Het heeft wel met bepaalde afspraken te maken, toch kan ik via mijn thuis wifi netwerk gewoon BBC First zien.
Ook thuis via mobiel internet geen probleem.
Op dit moment via de browser van mijn smartphone.
Klopt, BBC Prime kun je wel thuis "live" zien buiten je ontvanger, maar programma's terugkijken dan weer niet.
Thuis via jouw ontvanger heb je de meeste zenders. KPN heeft niet voor alle zenders de rechten om die ook buitenshuis aan te bieden via apps. Het gaat dan met name om buitenlandse zenders. Erotiek-zenders mogen daarnaast niet omdat dat soort aanbod niet wordt toegelaten in de diverse app-stores.
Voor een gedetailleerd overzicht kun je dit artikel doorlezen:
https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/zenderindeling-kpn-mobiel-kijken/
Niet beschikbaar via app: Erotiek zenders. Die kunnen alleen via de decoder thuis én via laptop.
Alleen via je eigen wifi te kijken (live): BBC One en Two, VRT1, VRT CANVAS, Ketnet, Crime Investigation, Euronews, BBC News. Duitse zenders.
Verder zijn opnamen van BBC First, de Vlaamse zenders en last but not least de Duitse alleen via de decoder te bekijken.
Live Sport on Demand (sport per wedstrijd huren): niet beschikbaar (alleen decoder).
Niet buiten de deur: Duitse zenders, Vlaamse zenders, BBC One en Two. Opnamen van BBC First. EuroNews, BBC News, Utsav Barat. TRT. Cartoon Network.. Baby TV.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.