Skip to main content
Beantwoord

Waarom kan ik de kijklijst in de TV app niet op de TV+ Box gebruiken?

• February 19, 2025
  • 6 reacties
  • 145 keer bekeken

Ben_1959
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2

Waarom heeft de TV+ Box geen kijklijst, terwijl de KPN+ App die kijklijst wel heeft. Dus de kijklijst die ik in de app gemaakt hebt, kan ik dus niet op de KPN Box gebruiken, erg jammer.

Beste antwoord door PeterG

Ik zie 'm inderdaad niet in de TV+ launcher. Daar is nog geen koppeling mee.

Je zou echter de KPN TV+ app ook op de box kunnen downloaden van uit de PlayStore. Via die kun je wel de op smartphone gemaakte kijklijst benaderen. En dus op de tv gebruiken. 🙂😉. 

Zelf gebruik ik de kijklijst sowieso niet. Opnemen is veel handiger. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • February 19, 2025

Ik zie 'm inderdaad niet in de TV+ launcher. Daar is nog geen koppeling mee.

Je zou echter de KPN TV+ app ook op de box kunnen downloaden van uit de PlayStore. Via die kun je wel de op smartphone gemaakte kijklijst benaderen. En dus op de tv gebruiken. 🙂😉. 

Zelf gebruik ik de kijklijst sowieso niet. Opnemen is veel handiger. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • February 24, 2025

Hi ​@Ben_1959. Het klopt inderdaad dat dit nog niet op de ontvanger zit. 

Je kunt ook de tips van Peter volgen, naast de app downloaden op de box is het voordeel van het opnemen dat je bij commerciële zenders ook kunt doorspoelen als je iets terugkijkt. 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • May 23, 2025

zojuist de app geinstaleerd, maar krijg geen  pluspakket dus kan vanuit daar niet een kijklijst samenstellen. 

krijg alleen start - gids - opgenomen(zie daar wel de kijklijst die ik op mijn mobiel hebt aangemaakt als test)

Voor mij alleen via de app op mijn mobiel. :( 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26

@elbert k, hoe moet ik dit precies zien? Je hebt wel het Pluspakket binnen je abonnement maar kunt die zenders in de app niet bekijken? 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • May 27, 2025

bedankt dat je wil reageren, maar ga de app alweer van de tvbox verwijderen

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 27, 2025

Hoe bedoel je ik krijg geen pluspakket (in de smart-tv app)? ​@elbert k 

De zenders zie je in de gids.

On demand van pluspakket, films en series in het pluspakket, staat lager op de START pagina van de app.

De selectie van de kijklijst vind je onder opgeslagen.