Skip to main content

Normaal kan ik via VRT1 alle wielrennen bekijken.

En vandaag helaas niet. Er zijn hier meldingen over ontvangen. Lees meer op 

 


Je zult Eurosport 1 moeten gaan kijken. Ik denk dat de providers in Nederland op last van Eurosport deze uitzending moeten blokkeren immers Eurosport heeft in Nederland het alleenrecht op het uitzenden van Italiaanse wielerwedstrijden.


Helaas @jannehe, ik baalde er zelf ook van afgelopen weekend. Eurosport heeft het alleenrecht op het uitzenden van Italiaanse wielerwedstrijden in Nederland. Denk hierbij aan o.a. Strade Bianche, Giro d'Italia. Helaas kan KPN hier niets aan doen. 


@Jeroen van KPN

Vond je de uitzending met Jeroen en Karsten niet leuk?  Ik heb ervan genoten!

Fijn dat het wielerseizoen weer is begonnen. 


Deze uitzending werd door de VRT zelf geblokkeerd in Nederland en zelfs ook voor de vrt canal digitaal satelliet kijkers in België.


Deze uitzending werd door de VRT zelf geblokkeerd in Nederland en zelfs ook voor de vrt canal digitaal satelliet kijkers in België.

En die schotelkijkers hadden extra pech. Naar Eurosport uitwijken konden ze niet aangezien de Eurosport zenders niet worden doorgegeven.


Deze uitzending werd door de VRT zelf geblokkeerd in Nederland en zelfs ook voor de vrt canal digitaal satelliet kijkers in België.

En die schotelkijkers hadden extra pech. Naar Eurosport uitwijken konden ze niet aangezien de Eurosport zenders niet worden doorgegeven.

Het was op de zender La Une te bekijken.Â