Skip to main content
Antwoord

Waarom kan ik geen wielrennen kijken via VRT1?

• March 2, 2024
  • 7 reacties
  • 166 keer bekeken

Normaal kan ik via VRT1 alle wielrennen bekijken.

Beste antwoord door wjb

Je zult Eurosport 1 moeten gaan kijken. Ik denk dat de providers in Nederland op last van Eurosport deze uitzending moeten blokkeren immers Eurosport heeft in Nederland het alleenrecht op het uitzenden van Italiaanse wielerwedstrijden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • March 2, 2024

En vandaag helaas niet. Er zijn hier meldingen over ontvangen. Lees meer op 

wjb
Superuser
  • Antwoord
  • March 2, 2024

Je zult Eurosport 1 moeten gaan kijken. Ik denk dat de providers in Nederland op last van Eurosport deze uitzending moeten blokkeren immers Eurosport heeft in Nederland het alleenrecht op het uitzenden van Italiaanse wielerwedstrijden.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Helaas @jannehe, ik baalde er zelf ook van afgelopen weekend. Eurosport heeft het alleenrecht op het uitzenden van Italiaanse wielerwedstrijden in Nederland. Denk hierbij aan o.a. Strade Bianche, Giro d'Italia. Helaas kan KPN hier niets aan doen. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 4, 2024

@Jeroen van KPN

Vond je de uitzending met Jeroen en Karsten niet leuk?  Ik heb ervan genoten!

Fijn dat het wielerseizoen weer is begonnen. 

• March 4, 2024

Deze uitzending werd door de VRT zelf geblokkeerd in Nederland en zelfs ook voor de vrt canal digitaal satelliet kijkers in België.

Alfons
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • March 4, 2024

Deze uitzending werd door de VRT zelf geblokkeerd in Nederland en zelfs ook voor de vrt canal digitaal satelliet kijkers in België.

En die schotelkijkers hadden extra pech. Naar Eurosport uitwijken konden ze niet aangezien de Eurosport zenders niet worden doorgegeven.

• March 5, 2024

En die schotelkijkers hadden extra pech. Naar Eurosport uitwijken konden ze niet aangezien de Eurosport zenders niet worden doorgegeven.

Het was op de zender La Une te bekijken.Â