Skip to main content
Beantwoord

Waarom kan ik het journaal van 29 juli 20:00 niet terugkijken?

• July 30, 2026
  • 6 reacties
  • 102 keer bekeken

Waarom kan ik geen Achtuurjournaal van gisteravond terugkijken?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Er is een verzoek van de NOS binnengekomen om het Terug Kijken van het NOS Journaal voor de uitzendingen van 18:00 en 20:00 op NPO1 niet meer aan te bieden. Het betreft uitzendingen van 29 juli 2026

6 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo, ​@ECSS welkom op de Community. Navraag over het Journaal is gedaan. Zodra er info is, zal ik dat laten weten

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • July 30, 2026

Je kan NPO Start (gratis) downloaden op de Smart tv of de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) (als je die hebt)

Daarop kan je het zo wie zo terugkijken.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • July 30, 2026

Geen idee, ook het Zesuurjournaal op NPO 1 is niet terugkijkbaar. Op NPO 2 dan vreemd genoeg wel.

Je kunt het Achtuurjournaal in de nachtelijke herhaling (02:25) dan weer wel terugkijken, dus erg consistent is het niet allemaal.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Er is een verzoek van de NOS binnengekomen om het Terug Kijken van het NOS Journaal voor de uitzendingen van 18:00 en 20:00 op NPO1 niet meer aan te bieden. Het betreft uitzendingen van 29 juli 2026

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • July 31, 2026

En wat is de reden daar van ​@Jeroen van KPN ?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Mogelijk is er een item geweest waar iemand of een organisatie bezwaar tegen heeft gemaakt wegens privacy en/of gevoelige informatie. Zo'n verzoek wordt verder niet gespecificeerd.