Skip to main content
Beantwoord

Waarom kan ik in de TV+ App niet zien van elke zender zien welke films er op tv komen?

• January 4, 2026
  • 7 reacties
  • 69 keer bekeken

waarom kan ik in de kpn+ app niet van elke zender zien welke films er op tv komen onder het kopje Films op tv?

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Mandy74. Welkom op de KPN Community! Heel goed dat je je wensen kenbaar komt maken op de Community. Zo weten wij wat er leeft onder de klanten en wat de wensen zijn. En wat jij wil is ook heel begrijpelijk en helemaal niet raar. Zo kan je in een oogopslag zien of er leuke films aankomen, zodat je een herinnering of een opname in kunt plannen. Ik snap je helemaal. 

Voor nu moet ik helaas aangeven dat je wens herkenbaar is en dat dit in een eerder stadium al is doorgegeven, zoals Noordzee al aangaf. We zijn er op dit moment nog niet echt mee bezig om dit in te bouwen in de app (of in de TV+ box), maar wie weet kan dat nog veranderen in de toekomst. 

Als tip kan ik je nog meegeven om voor nu de app tvgids.nl te gebruiken. Deze app toont op een mooie overzichtelijke manier alle films die vandaag of morgen (of verder in de toekomst) op tv zijn :) 

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 5, 2026

Hallo ​@Mandy74 ,

In de TV+-app is die mogelijkheid er niet.

De oudere KPN tv-ontvangers hadden inderdaad een makkelijk overzicht qua films die op televisie kwamen. Dat overzicht is er niet meer, dat heb je goed gezien. De wens is in ieder geval helder en is al doorgegeven aan het TV team. 

bron:

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • January 5, 2026

@Mandy74 Ik weet niet waar het probleem zou liggen. Als ik op 'Bekijk alles' klik, is ook voor elke film-zenders te zien

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 5, 2026

@TDN bij mij helaas niet. Van o.a RTL8 en Filmbox en ik weet zo even niet welke nog meer laat de app mij geen films zien. 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • January 5, 2026

​Van o.a RTL8 en Filmbox en ik weet zo even niet welke nog meer laat de app mij geen films zien. 

Dan is het niet aan de app maar aan KPN, bij welke zenders hij naar filmen zoekt. Het is onmogelijk om alle filmen van alle zenders te weergeven. Je kan beter een tv gids in browser of app raadplegen.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 6, 2026

Hoi ​@Mandy74. Welkom op de KPN Community! Heel goed dat je je wensen kenbaar komt maken op de Community. Zo weten wij wat er leeft onder de klanten en wat de wensen zijn. En wat jij wil is ook heel begrijpelijk en helemaal niet raar. Zo kan je in een oogopslag zien of er leuke films aankomen, zodat je een herinnering of een opname in kunt plannen. Ik snap je helemaal. 

Voor nu moet ik helaas aangeven dat je wens herkenbaar is en dat dit in een eerder stadium al is doorgegeven, zoals Noordzee al aangaf. We zijn er op dit moment nog niet echt mee bezig om dit in te bouwen in de app (of in de TV+ box), maar wie weet kan dat nog veranderen in de toekomst. 

Als tip kan ik je nog meegeven om voor nu de app tvgids.nl te gebruiken. Deze app toont op een mooie overzichtelijke manier alle films die vandaag of morgen (of verder in de toekomst) op tv zijn :) 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 6, 2026

Tip:

Via tv.kpn.com is het nog wel aanwezig.

https://tv.kpn.com/films

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 15, 2026

@PeterG dankjewel voor de tip