Skip to main content
Beantwoord

Waarom kan ik sommige opnames alleen via het tv-kastje kijken en niet via de app?

• January 22, 2024
  • 4 reacties
  • 79 keer bekeken

Waarom kan ik sommige opnames niet via de tv- kijken, maar alleen via het tv-kastje?

Beste antwoord door Erik van KPN

Omdat de App op de TV wordt gezien als ‘buitenshuis’ volgens mij en dan zijn bepaalde kanalen niet te bekijken. Er is ergens een lijst op de site van KPN waar je kunt zien welke kanalen dat zijn. 

Goed nieuws, we hebben aanpassing kunnen doen rondom de smart tv app. Hierdoor kun je nu ook in de KPN TV+ Smart tv app al je opnames bekijken.

Mocht je nou merken dat dit nog niet werkt, verwijder en herinstalleer de smart tv app even.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • January 22, 2024

Omdat de App op de TV wordt gezien als ‘buitenshuis’ volgens mij en dan zijn bepaalde kanalen niet te bekijken. Er is ergens een lijst op de site van KPN waar je kunt zien welke kanalen dat zijn. 

• Auteur
  • Helper
  • January 22, 2024

Bedankt!

ik heb de lijst inmiddels gevonden.

Ik blijf het wel gek vinden, want bij Ziggo kon ik gewoon bijv. BBC-first-opnames via de apps bekijken…

En ik kan nu zelfs RTL Crime (= NL zender) ook alleen maar via het tv-kastje terugkijken!

Héél erg jammer…!!!

• Auteur
  • Helper
  • January 22, 2024

… ik hoop dat ze / KPN dat in de nabije toekomst kan en wil veranderen! 🤞

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 23, 2025

Goed nieuws, we hebben aanpassing kunnen doen rondom de smart tv app. Hierdoor kun je nu ook in de KPN TV+ Smart tv app al je opnames bekijken.

Mocht je nou merken dat dit nog niet werkt, verwijder en herinstalleer de smart tv app even.