Skip to main content

Sinds een paar weken hebben we de nieuwe (kleine) tv box van KPN TV+ 
We krijgen de ene na de andere foutmelding en resetten zo wat elke dag de box. Om een paar meldingen te noemen:
- overschakelen van tv naar radio: een melding dat er een fout is en dat we de box opnieuw moeten opstarten
- programma vanaf begin kijken met groene knopje op afstandsbediening: tv gaat op zwart en zonder opnieuw op te starten doet ie niks. 
Ben er eindelijk wel klaar mee. 
Die oude box had heel af en toe kuren en dan moesten we opnieuw opstarten. 
Opstarten met de nieuwe gaat trouwens wel vlotter. Maar dat is ook echt het enige voordeel dat ik (en met mij ook anderen) heb kunnen ontdekken. 
Waarom is die box zo slecht? 
 

mijn oude boxen moest ik retourneren en dat heb ik netjes gedaan maar wel spijt van! 
Het menu, de afstandsbediening, niks werkt logisch (als het werkt). 
 

Doen jullie ook marktonderzoek met respondenten eer jullie iets nieuws in de markt zetten zoals jullie dat wel voor de KPN app hebben gedaan? 

Mvg. Resi Koonen

Hoi @Resi . Welkom op het forum.

Als ik het zo lees moet ik gelijk aan de verbinding denken.  Dit zijn symptomen van een verbinding die niet optimaal is. Hoe is het aangesloten? Zit er misschien een switch tussen?  

Alle informatie over TV+ kun je trouwens hier vinden: https://forum.kpn.com/kennisbank-kpn-tv-149


Dank je wel. Daar ga ik idd naar kijken. Eerlijk gezegd weet ik het zo niet. Heb gewoon de ene door de andere box vervangen 🫤


Hier precies hetzelfde. Kwalitatief uitermate teleurstellend. 


Er zit geen switch tussen. Hebben ook al, zoals geadviseerd, de stekker uit het stopcontact gehaald. Ik moet minstens 5 X per week de box opnieuw opstarten. En krijg vage meldingen in beeld. Inmiddels nu ook bij de andere box. Een rode balk onder in beeld met een foutmelding die zo snel weer weg is dat ik er geen foto van kan maken. Als ik naar radio switch blijft tekst van televisie in beeld. Een andere keer weer een andere foutmelding als ik radio aanzet. We worden er niet vrolijker op. Ik zou graag een foto meesturen van een van de foutmeldingen. Maar dat kan niet 🤷🏼‍♀️


 


Hier precies hetzelfde. Kwalitatief uitermate teleurstellend. 

Te triest voor woorden! 


De radio staat nu aan (802) en krijg dit in beeld 


Bekende verschijningen die 2 beelden, bij mij net zo, is bij KPN bekend @Resi 


Echt? Vind het maar irritant 


Hoi @Resi . Even voor alle zekerheid. De tuner is rechtstreeks op het kpn modem aangesloten? Er zit niet nog ergens een switch of iets dergelijks verstopt? Dit moet ik zeker weten.

Oh en kun je tevens je forum profiel invullen en mij daarna hier een seintje geven? Dan kan ik de lijn doormeten


Hoi @Resi . Even voor alle zekerheid. De tuner is rechtstreeks op het kpn modem aangesloten? Er zit niet nog ergens een switch of iets dergelijks verstopt? Dit moet ik zeker weten.

Oh en kun je tevens je forum profiel invullen en mij daarna hier een seintje geven? Dan kan ik de lijn doormeten

Ja klopt. Alles is rechtstreeks aangesloten. Ik heb 2 meldingen bijgesloten; dat is nog maar een peuleschil tov de rest  

ik ga kijken of ik mijn profiel kan aanvullen 

dank alvast! 

 


Hoi @Resi . Even voor alle zekerheid. De tuner is rechtstreeks op het kpn modem aangesloten? Er zit niet nog ergens een switch of iets dergelijks verstopt? Dit moet ik zeker weten.

Oh en kun je tevens je forum profiel invullen en mij daarna hier een seintje geven? Dan kan ik de lijn doormeten

Ja klopt. Alles is rechtstreeks aangesloten. Ik heb 2 meldingen bijgesloten; dat is nog maar een peuleschil tov de rest  

ik ga kijken of ik mijn profiel kan aanvullen 

dank alvast! 

 

Ik zie alleen niet waar ik mijn profiel verder kan invullen. Heb je misschien een link? Mag ook per mail


Hoi @Resi . Even voor alle zekerheid. De tuner is rechtstreeks op het kpn modem aangesloten? Er zit niet nog ergens een switch of iets dergelijks verstopt? Dit moet ik zeker weten.

Oh en kun je tevens je forum profiel invullen en mij daarna hier een seintje geven? Dan kan ik de lijn doormeten

Ja klopt. Alles is rechtstreeks aangesloten. Ik heb 2 meldingen bijgesloten; dat is nog maar een peuleschil tov de rest  

ik ga kijken of ik mijn profiel kan aanvullen 

dank alvast! 

 

Die bovenste foto (RTL) is trouwens het beeld als de radio aan staat (802)


profiel invullen kun je hier, @Resi :

https://forum.kpn.com/settings/profile

 


profiel invullen kun je hier, @Resi :

https://forum.kpn.com/settings/profile

 

Ik geloof dat ik nu alle benodigde info heb ingevuld. TV/internet/vaste telefoon - contract staat op naam van mijn man. Mobiele telefoon op mijn naam. 


@Erwin van KPN  ik heb na het invullen van er profiel niks meer vernomen. Is nu 3 dagen geleden ;)


Bekende problemen @Resi , is reeds veel eerder door mij en anderen gemeld. Aan een oplossing wordt gewerkt begreep ik.