Skip to main content

Waarom loopt streaming via de KPN TV+ app steeds vast?

• February 15, 2025
  • 3 reacties
  • 141 keer bekeken

Ik heb geen tv, maar kijk op mijn Android telefoon via de KPN TV+ app. Sinds vorige week (misschien al eerder maar was het me nog niet opgevallen), lopen alle opgenomen films en series vast. Elke keer na zo'n 8 a 9 minuten. Dan moet ik uit de opname gaan en dan weer starten.

Vervelende is dan wel dat die weer helemaal vanaf het begin opnieuw begint. Ik moet dus goed in de gaten houden op hoeveel minuten ik zat bij het vastlopen om verder te kunnen gaan waar ik was gebleven.

Dit is heeeeel erg irritant.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Sifster_1966, dat is niet prettig kijken inderdaad. Heb je dat alleen bij opnames, of ook als je bijvoorbeeld live tv kijkt? En is het bij opnames van bepaalde zenders, of maakt dat daarbij niet uit?

Je zegt dat het op een Android telefoon is, welk merk en model precies? En welke versie van Android en de TV+ app staan daarop?

Ben je op dat moment verbonden via Wifi of via het mobiele netwerk, maakt dat verschil?

Kan je er meer over vertellen, zodat we met je mee kunnen denken?

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 19, 2025

Hoi Jasper,

Nou, er zijn een tweetal dingen veranderd nadat ik mijn vraag instuurde. Afgelopen nacht is mijn modem geüpdatet en ik heb een nieuwe telefoon (weer Android, Samsung S25).

Mijn oude telefoon was een A52 en dat wat gebeurde was steeds bij opnames die ik keek via mijn Wifi.

Maaar ik heb nu geen problemen meer. Ik heb net een kwartier zonder vastlopen naar een opname gekeken.

Het ziet ernaar uit dat het probleem opgelost is 👍🏻

Jasper van KPN
Moderator

Dat klinkt positief ​@Sifster_1966! Ik durf niet precies te zeggen wat het hier was, maar je kunt met beide stappen weer  goed kijken dus. Veel kijkplezier, en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden 🙂