Skip to main content
Beantwoord

Waarom moet ik mijn tv-ontvangers retourneren na glasvezelinstallatie?

• 19 maart 2025
  • 14 reacties
  • 193 keer bekeken

Kan iemand mij vertellen waarom ik mijn tv ontvangers retour moet zenden na installatie glasvezel

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Ik heb de administratieve systemen bekeken en de communicatie die jij hebt ontvangen is onterecht ​@Catwaezel. Er is geen reden te vinden waarom jouw tv-ontvanger(s) retour gestuurd moeten worden Je kunt verdere communicatie hierover negeren. In de administratie is voor jou aangegeven dat er geen apparatuur terug gestuurd hoeft te worden. 

Bekijk origineel

14 reacties

• 3389 reacties
  • 19 maart 2025

Heb je een nieuw abonnement afgesloten? 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8396 reacties
  • 19 maart 2025

Dat kan niemand op dit forum ​@Catwaezel , morgen even bellen met 0800 0402 en om uitleg vragen 

Ik heb zoiets al eerder gelezen binnen dit forum.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 19 maart 2025

Nee kpn heeft uit zichzelf glasvezel aangesloten omdat ik al glasvezel in huis had hiervoor zt ik gewoon op koper van kpn

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 19 maart 2025

JanD dat heb ik al vier keer gedaan maar nu gaan ze zelfs al emailtjes sturen met u hebt nog 7dagen om uw apparatuur retour te sturen

• 3389 reacties
  • 20 maart 2025

Welke tv ontvangers heb je nu? Welk model / type?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36681 reacties
  • 20 maart 2025

Hallo ​@Catwaezel ,

In bepaalde situaties grijpt KPN de omzetting naar glasvezel aan om oudere apparatuur om te ruilen. Je krijgt er dan bv modernere ontvangers voor terug en dat geeft jou meer mogelijkheden.

Toen ik overging naar glasvezel werd mijn oude modem vervangen door het laatste type. 

Op deze manier vervangt KPN geleidelijk oudere apparatuur en voorkomen ze daarmee dat bv in twee maanden tijd twee miljoen klanten apparatuur zou moeten omwisselen. Dat zou logistiek een veel te grote operatie zijn. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 20 maart 2025

Marlonn92

ARRIS

vip5202

• 3389 reacties
  • 20 maart 2025
Catwaezel schreef:

Marlonn92

ARRIS

vip5202

Die zijn helemaal nog niet oud. Je moet ze echt retour sturen? Er word niet over omruilen gesproken? 

Welk abonnement heb je? Hussel? Of Alles-in-1? Of Internet & TV? Of TV+? Welke naam staat er op de factuur 2de pagina? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 20 maart 2025

Ik heb hussel 200 mbit

En nee er wordt niet over omruilen gesproken

• 3389 reacties
  • 20 maart 2025

Bijzonder. Ik hoop dat een KPN medewerker hier wat meer over kan vertellen. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hallo ​@Catwaezel, wat een verwarrende situatie kan ik mij zo voorstellen. Uit jouw berichten begrijp ik dat je ook al een paar keer contact hebt gehad met de klantenservice maar er geen duidelijkheid is verschaft. Zou je jouw community profiel in willen vullen? Dan kan ik eens kijken hier in de administratieve systemen wat er aan de hand is. 

Heb je trouwens vanuit KPN ook meer communicatie ontvangen omtrent de wijziging naar glasvezel? Of enkel de communicatie waarin jij wordt verzocht de tv-ontvangers retour te sturen? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 21 maart 2025

Jeroen van KPN

Omtrent communicatie naar glasvezel zag ik toevallig In mijn kpn dat mijn abonnement omgezet was naar glasvezel later kreeg ik wel een email dat de monteur  27 februari langs zou komen en toen de monteur weg was zag ik in mijn kpn opeens dat ik 2tv ontvangers retour moest sturen ik heb geen nieuwe apparatuur  ontvangen als alleen een 5meter ethernet kabel 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 21 maart 2025

Jeroen van KPN

Profiel ingevuld 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 10757 reacties
  • Antwoord
  • 24 maart 2025

Ik heb de administratieve systemen bekeken en de communicatie die jij hebt ontvangen is onterecht ​@Catwaezel. Er is geen reden te vinden waarom jouw tv-ontvanger(s) retour gestuurd moeten worden Je kunt verdere communicatie hierover negeren. In de administratie is voor jou aangegeven dat er geen apparatuur terug gestuurd hoeft te worden. 

Reageer