Skip to main content
Beantwoord

Waarom ontvang ik geen Baronie tv in Breda?

• March 1, 2025
  • 9 reacties
  • 868 keer bekeken

Ruud Sr.
Helper
Forum|alt.badge.img

Waarom kan ik in Breda geen Baronie tv ontvangen, op kanaal 1473 zoals kpn aangeeft zit een kinderzender.

Beste antwoord door VwDt

Anders via een browser.

Bij gebruik Android TV bijvoorbeeld i.c.m. TV Bro en https://www.baronie.tv/kijken/
of via de eerder genoemde BaronieTV app.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Michel Hendrix
Nieuwkomer

Ja inderdaad mijn kinderen willen ook kijken maar kan hem nergens vinden. En als ik 1473 op de tv opzoek krijg ik beleef kpn. Iemand een idee wat ik kan doen

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • March 1, 2025

Baronie TV is via Ziggo en App te zien in heel West-Brabant. Via andere provider alleen in Moerdijk, Etten-Leur en Zundert.

• Antwoord
  • March 1, 2025

Anders via een browser.

Bij gebruik Android TV bijvoorbeeld i.c.m. TV Bro en https://www.baronie.tv/kijken/
of via de eerder genoemde BaronieTV app.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 1, 2025

Download de app op je mobiel. Dan kun je direct casten naar de tv. Mits je tv Android TV of Google TV is, je een Chromecast of Google Streamer hebt, of de kpn ontvanger DIW7022.

En ook via de laptop kun je direct casten, mits je Edge of Google Chrome gebruikt. Of je sluit 'm via hdmi aan op je tv. Vol beeld? Knop F11. Meestal fn + F11 tegenwoordig.

Geeft KPN Baronie überhaupt door? Ik zie hem niet staan als je de keuze 'lokaal & regionaal’ maakt op kpn.com/televisie/zenders .

Het komt mij nogal over als een kanaal wat alleen tijdens carnaval functioneert.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • March 1, 2025

Geeft KPN Baronie überhaupt door?

Het komt mij nogal over als een kanaal wat alleen tijdens carnaval functioneert.

Baronie TV wordt tijdens carnaval op de plek van de lokale zender ZuidWest TV 2 (Gemeente Moerdijk, Etten-Leur en Zundert) uitgezonden. Behalve Ziggo geven andere TV provider alleen lokale omroepen van buurgemeenten door.

Ruud Sr.
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • March 2, 2025

Van laptop naar chromecast werkt niet.

Via mijn tv browser, baronietv.nl , ook niet, maar krijg ik een zwart live scherm. Het lijkt erop dat het videobestand niet word ondersteund.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • March 2, 2025

Via mijn tv browser, baronietv.nl , ook niet, maar krijg ik een zwart live scherm. Het lijkt erop dat het videobestand niet word ondersteund.

Welke tv browser gebruikt je? Waarom gebruikt je niet de BaronieTV AP? Met Browser voor Android TV (De met de rode letters als je op Appstore naar browser zoekt) gaat het wel.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 2, 2025

Hier werkt het wel op de laptop. Windows 11, Google Chrome. Cast teken verschijnt ook.

Maar. Download de Baronie app op je telefoon. Werkt perfect. Ook met casten. 

• Nieuwkomer
  • March 4, 2025

Dank voor het antwoord. vorige jaren werd Baronie tv wel doorgegeven door KPN toen via kanaal 1369. Heb KPN proberen te bereiken via chat (dan geef je de moed snel op). Toen klantenservice en die goede man snapte er helemaal niets van. Hij dacht dat het aan de ontvanger lag. Na 15 minuten de moed maar opgegeven. Ik heb alleen gevraagd waarom KPN dit jaar Baronie tv niet doorgeeft