Skip to main content

Na de nieuwe app kan ik de opnames die op de tv zijn opgenomen niet meer bekijken op de Ipad en Iphone.

KPNwinkel zegt dat het wel moet kunnen, alleen via kontakt zoals dit.!?????

Hi @Hanke, welkom bij ons. 

Ik denk graag mee. Zou je de app eens willen verwijderen en opnieuw willen installeren? Zie je de opnames dan weer? 


Gedaan, maar nog steeds niet!🙏


Van welke zenders? Van bijvoorbeeld de BBC, Duitse en VRT heeft kpn die rechten niet voor buiten de deur.

Verder: neem je thuis op van de HDglas zenders kanalen 661, 662, …, 670 ? Die opnamen zijn ook niet beschikbaar via de app. Alleen de ontvanger thuis.


Die gebruik ik nooit!

 


Van welke zenders dan wel. Want dit is geen antwoord.


De zenders 1,2,3,4,5,6


Dat is wel raar. Alleen verklaarbaar als je thuis via de ontvanger opneemt van de kanalen 661 tot en met 670.

Anders. Is de app wel met hetzelfde abonnementsnummer aangemeld als de ontvanger? Zou je dat willen controleren. 


Heel apart, vanmiddag kontakt met KPN gehad, telefonisch, ineens nu wel de opnames op de IPad,

maar nog niet op de Iphone

 


Heel apart, vanmiddag kontakt met KPN gehad, telefonisch, ineens nu wel de opnames op de IPad,

maar nog niet op de Iphone

 

Heb je op je iPhone ook de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? 


Ja, maar nog steeds geen opnames!


En je weet zeker dat je met hetzelfde account inlogt? Zij je ook eens willen proberen om in te loggen met je televisieaccount en pincode in plaats van je KPN ID? 


Reageer