Skip to main content
Vraag

Waarom stoppen gekozen programma's in de KPN TV+ app halverwege bij het terugkijken?

• April 28, 2025
  • 7 reacties
  • 196 keer bekeken

Sinds de nieuwe app is geïnstalleerd op mijn Google tv chromecast is de bediening minder soepel. Browsen tussen zenders is minder makkelijk en tot overmaat van ramp lopen uitzendingen niet prettig in elkaar over wanneer je een programma via de tv gids kiest, zoals bij de oude app, maar stoppen telkens, ook als het programma nog niet is afgelopen. Bij de oude app was hier geen sprake van. Als je via staartbeen programma wilt openen, staan niet alle programma’s er tussen. Open je dan wel een programma dan stopt hij ook weer en kun je niet doorlopend op 1 zender blijven kijken. 

7 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dat is uiteraard bijzonder vervelend ​@Ewalk en ik vind het jammer dat de ervaring dan niet optimaal is. Welk type Chromecast heb je exact in gebruik? Ik vrees dat de enige tip die ik kan geven is om de app eens opnieuw te installeren. We werken uiteraard steeds aan updates om de app beter te maken.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om feedback te geven en ik koppel deze terug!

• Nieuwkomer
  • May 21, 2025

Ik heb precies hetzelfde. Elke keer stopt het programma bijna op het einde zodat je precies het laatste stuk mist. Hij blijft niet doorspelen op dezelfde zender. 

• Nieuwkomer
  • June 14, 2025

Helaas is dat bij mij ook zo. Ik heb de kpn+ app op 2 tv’s gedownload en bij beide tv’s stopt het programma terwijl het nog niet afgelopen is. Heel irritant 

Forum|alt.badge.img

Ik heb precies hetzelfde. Onmogelijk om op één zender tweeof meer programma’s achterelkaar te kijken. Is het programma afgelopen, dan stopt het kijken en dan moet ik opnieuw via de gids (hetzelfde!) kanaal kiezen om vervolgende programma te kijken. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dan wil ik die feedback graag doorzetten Sandy. Kan je aangeven hoe je dan precies tv kijkt? Via de app, ontvanger of wat anders?

Forum|alt.badge.img

(Mijn reactie is er niet (meer)) wij kijken via een Google chromecast, en dan via TV-gids naar het programma. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Helder Sandy. Ik heb zelf niet direct een Chromecast om dit te te testen maar ik koppel jouw feedback terug! Bedankt voor het melden.