Skip to main content
Vraag

Waarom worden niet alle afleveringen van een serie opgenomen bij KPN?

• September 2, 2025
  • 7 reacties
  • 117 keer bekeken

waarom wordt van een serie niet alle komende afleveringen opgenomen? 

Lijkt een fluitje van een cent  want tot voor vandaag klant bij ziggo  en als je daar een serie wilt opnemen dan komen alle afleveringen al loopt het 10 jaar automatisch op opname terecht.  Dat kunt u toch ook?

7 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 2, 2025

Je bedoeld alle seizoenen van een serie.

Bij kpn is het momenteel alleen het seizoen wat je instelt inderdaad. Er zijn plannen om dit aan te passen nu kpn een andere epg leverancier heeft. Overigens nu dezelfde als Ziggo al jaren heeft.

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 2, 2025

hopen dan maar dat dat snel geimplementeerd wordt

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi en welkom ​@series ID!

We hebben in onze Kennisbank een uitgebreid artikel staan over opnemen, wat daarbij komt kijken en waarom niet altijd alle programma's automatisch worden opgenomen. Ik ben benieuwd of dat meer duidelijkheid geeft, je leest 'm hier:

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 4, 2025

ik heb het wel gelezen maar tis een dooddoener voordat je aan de 300 uur zit ben je wel ffkes bezig en niemand is zo gek om alle bekeken opnamen te bewaren Bij ziggo had ik ook 300 uur en daar heb ik nooit enige beperking of overschrijding meegemaakt.  Wellicht zou u uw licht eens bij hen moeten opsteken want ook op andere terreinen is het eenvoudiger werken  

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 4, 2025

Eh, Ziggo heeft 400 uur.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Als je specifieke wensen of tips hebt, geef ze gerust door ​@series ID. Ik kan geen beloftes doen maar ik kan ze sowieso meenemen als signaal. Kan je meer vertellen over wat je eenvoudiger vond werken, of hoe je het graag zou willen zien met de opnames bij ons? Hoe specifieker je uitleg, des te beter het is voor mij om mee te nemen.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Nou, sneller dan gedacht heb ik een update voor je ​@series ID.

Deze update geldt voor de TV+ Box en de Soundbox, daarin zitten verbeteringen voor wat opnemen betreft! Heel specifiek ook voor het opnemen van seizoenen van een serie of programma: