Skip to main content
Beantwoord

Waarom wordt Comedy Central Extra nog steeds genoemd bij Pluspakket?

• April 23, 2025
  • 8 reacties
  • 129 keer bekeken

https://www.kpn.com/entertainment/pluspakket

Waarom wordt er nog steeds gereclameerd met Comedy Central Extra alsof die in het Pluspakket zou zitten? Terwijl die al sinds 1 januari 2023 niet meer aangeboden wordt. Dat is al meer dan 2 jaar geleden.

Misleidend vind ik dat. 

Het is ook al eerder benoemd en gemeld op dit forum, maar niet aangepast blijkbaar.

Zie hier de link met het bericht, dat het gestopt is.

https://community.kpn.com/kpn-tv-11/zenderwijzigingen-kpn-tv-en-digitenne-2023-577694#:~:text=Comedy%20Central%20Extra%20stopt%20per,op%20kpn.com%2Fzenders.

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo allemaal. Dit is allemaal erg slordig natuurlijk. Ik heb hier nogmaals een melding voor aangemaakt. Ik ga er van uit dat het nu dan alsnog allemaal goed wordt aangepast. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Sebas14
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • April 23, 2025

Als er toch aanpassingen op die pagina gedaan moet worden.... Het plaatje boven de tekst waar Comedy Central Extra wordt benoemd, toont ook oude TV zenders die er niet meer zijn zoals:

• Boomerang (Cartoonito geworden sinds maart 2023)
  • MTV Music 24 (opgeheven sinds juni 2021)

Terwijl het logo van RTL Lounge wel is aangepast (nieuw logo sinds mei 2023)

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 23, 2025

Jeetje, ik krijg een déjà vú. Ik heb exact DIT op 27 november 2023 doorgegeven. De moderators hebben daar ook op gereageerd. Het werd doorgegeven aan de afdeling voor de site. Ikzelf heb het kennelijk echter nooit meer gecheckt. 🤔😏

Mijn screenshot van 27 november '23. Dat scheelt niet veel. Het erge is dus dat het nieuwe blokje van daarna dezelfde fouten bevat!

Dank voor het doorgeven! Al maak je er wel een ‘enorm’ drama van.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 24, 2025

Hallo allemaal. Dit is allemaal erg slordig natuurlijk. Ik heb hier nogmaals een melding voor aangemaakt. Ik ga er van uit dat het nu dan alsnog allemaal goed wordt aangepast. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 24, 2025

Beste Peter,

Dat is nou juist het frustrerende. Het feit dat er na die vorige melding niks mee gedaan is. Terwijl het aanpassen van op zijn minst die tekst zou niet meer dan 1 minuut werk moeten zijn.

Dus dan rijst bij mij de vraag of dit niet een bewuste keuze is om het zo te laten staan.

Groet, Stefan

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dat het erg slordig staat kan ik onderschrijven. Het is echter niet zo dat men deze foutieve informatie bewust op de website heeft laten staan. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 4, 2025

Aangepast! Afbeelding en tekst.👍

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 4, 2025

Super, fijn dat het opgepakt en aangepast is!