Skip to main content

Jullie slaan werkelijk overal een slaatje uit. Sorry,  geen slaatje maar een biefstuk.

Sinds ik rtl crime heb als extra, zie ik alleen maar herhalingen. Elke 2 maanden dezelfde afleveringen.  Terwijl er zoveel seizoenen van zijn.  Niet 1 serie maar allemaal.

Voor mij is t einde kpn en rtl

Hier kan KPN toch niets aan doen? Die bepaalt bepaalt de programmering niet. RTL Crime bij Ziggo is precies hetzelfde hoor 😁

En is de hele Nederlandse televisie niet 1 grote herhaling? 😳


De programmering van RTL Crime is bij een andere provider niet anders dan bij kpn. De providers zijn niet meer dan een doorgeefluik, zij hebben geen invloed op de programmering of de inhoud van programma’s van de zenders.

Voor klachten over de programma’s van RTL  kun je op meerdere platformen bij RTL terecht: - Per e-mail naar customercare@rtl.nl - Via RTL op Facebook


Denk jij dat? Rtl vraagt er geld voor. Dat betaal je via kpn. Voor het doorberekenen zal kpn 100% ook iets willen. 


Niet alleen kpn maar alle providers betalen voor de doorgifte van zenders. Dat wil nog niet zeggen dat ze daarmee invloed hebben op de programma’s. Of denk je van wel?


Denk jij dat? Rtl vraagt er geld voor. Dat betaal je via kpn. Voor het doorberekenen zal kpn 100% ook iets willen. 

Ja... elke zender vraagt er geld voor. Wat dacht u dan, dat het filantropische instellingen zijn ofzo?


Reageer