Skip to main content

Hoe zit dit met RTL 7 en RTL 8 dan?

Kan hier ook niet terug te kijken 

Canaal digitaal internet kan dit wel 

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt (oorspronkelijk topic)

Welke KPN tv decoder heb je?

 

Kan je helemaal niets terugkijken op RTL7 en RTL8?

Het kan ook aan auteursrechten liggen. 


Daar is niks mis mee…. Bij mij niet in ieder geval. En niet alles is opnieuw te bekijken. Zoals Quantum of Solace van gisteravond op RTL 7 niet. The Girl with the Dragon Tattoo weer wél…


Hallo @Keal ,

Het gaat hier om de rechten die KPN heeft om programma’s terug te mogen laten kijken. 
 

Van veel buitenlandse zenders (bv de Duitse zenders) kun je niets terugkijken. Bij de andere zenders kun je niet alles terugzien. Met name bij films is dit vaak niet mogelijk. 
 

De oplossing is om programma’s op te nemen. 


Bedankt allemaal

Ik dacht dat KPN toch wel klasse had, jammer 

De kogel is door de kerk ik stap over op Canaal digitaal internet  die hebben die rechten wel.

En met een schoteltje gratis Duitse en overige zenders 

Of zijn er nog andere provider s met goede recensies?


De kogel is door de kerk ik stap over op Canaal digitaal internet  die hebben die rechten wel.

Ook Canal Digitaal zal vast niet voor alle uitzendingen/films de rechten hebben verworven om die terug te kunnen kijken.


Bedankt allemaal

Ik dacht dat KPN toch wel klasse had, jammer

 
Sorry Keal, maar dit heeft niets met “klasse” te maken maar met “rechten verkrijgen” en mocht je misschien denken dat Canal Digitaal meer rechten kan verkrijgen dan KPN, kom je van een kouwe kermis thuis; succes elders  


 

 


Ook bij Ziggo is Quantum of Solace niet terug te kijken.

https://www.ziggogo.tv/nl/epg/initial 


De kogel is door de kerk ik stap over op Canaal digitaal internet  die hebben die rechten wel.

Ook Canal Digitaal zal vast niet voor alle uitzendingen/films de rechten hebben verworven om die terug te kunnen kijken.

U moet niet over dingen praten waar u geen weet van weet, ik kijk schotel vanaf rtl Veronique.

En ja nu met canal digitale internet is dit standaard.

Succes!


Bedankt allemaal

Ik dacht dat KPN toch wel klasse had, jammer

 
Sorry Keal, maar dit heeft niets met “klasse” te maken maar met “rechten verkrijgen” en mocht je misschien denken dat Canal Digitaal meer rechten kan verkrijgen dan KPN, kom je van een kouwe kermis thuis; succes elders  


 

 

Ook voor u 

U moet niet over dingen praten waar u geen weet van weet, ik kijk schotel vanaf rtl Veronique.

En ja nu met canal digitale internet is dit standaard.

Succes!


In de app gids van CD zie ik inderdaad dat zij Quantum of Solace wel mogen aanbieden van RTL via terugkijken. Heel apart.

https://livetv.canaldigitaal.nl/tv-guide?index=5&date=1702681200000&channelType=available 

Over het algemeen zijn flms die rtl via videoland heeft niet terug te kijken.