Skip to main content
Vraag

Waarom zitten er geen Marokkaanse zenders in het basis- of Pluspakket?

• March 12, 2026
  • 2 reacties
  • 51 keer bekeken

Hallo met marcel m(……...) ik had voor heen ziggo maar nu dat ik glasvezel heb ben ik bij jullie als provider.

Ik vraag me eigenlijk af waarom wij geen marocaanse zender hebben b.v  2M dat was wel bij ziggo en andere providers. Wij leven hier in nederland in een multicurelen land  ik heb kpn + als paket ik heb belgiese, duitse , een turkse, itali en nog meer maar geen marocaanse. Is dit niet een beetje vreemt en discriminerend ik ben van plan zodra mijn abbenement afloopt om terug tegaan naar ziggo omdat zij dit wel hebben in de basis zender.

Of jullie gaan er iets aan doen.

Gr marcel

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

2 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • March 12, 2026

Zie ook hier.

Met jullie bedoel je waarschijnlijk KPN.😉

Er wonen veel Marokkanen in Nederland, misschien kan KPN daar een speciaal pakket voor maken.

Hebben ze ook voor enkele andere groepen.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Smakkie1975 en welkom bij de KPN Community. Begrijpelijk dat je dit zender mist als je het eerder wel had. 

Er zijn geen plannen bekend om dit zender weer toe te voegen, maar je mag je zenderwensen altijd doorgeven in het daarvoor bestemde topic: Hier mogen jullie wensen droppen voor nieuwe radio- en TV-zenders in 2026 | KPN Community

Ik zie wel dat er een My2M app is van het zender 2M waar je ook live uitzendingen op kunt kijken als ik de omschrijving mag geloven. 
Je kunt altijd kijken of die goed voor je werkt. 🙂 Zo mis je hopelijk niks. Mocht je het uiteindelijk toch liever via de TV zelf willen zien dan kun je aan het einde van je KPN contract altijd weer een overstap maken naar één van de providers die bijvoorbeeld 2M wel aanbiedt (2M - Alle interactieve tv opties van 2M per provider).