Skip to main content

Op mijn beeldscherm van tv staat steeds ‘waarschuwing’ 

Waarom is dat en hoe krijg ik dat weg?

nieuwe tv ontvanger gekregen.  Deze dus met de melding.  Of is dat toevallig.

Volkomen toeval. Dat Sony nu die ondersteuning uitschakelt t.o.v. casten via de Youtube en Netflix apps.


 

nieuwe tv ontvanger gekregen.  Deze dus met de melding.  Of is dat toevallig.

Volkomen toeval. Dat Sony nu die ondersteuning uitschakelt t.o.v. casten via de Youtube en Netflix apps.

Dank je wel! Het komt dus echt vanaf de tv.  We gaan het zien in april😅.   Heb inmiddels de afstandsbediening gevonden en op de waarschuwing geklikt.  Het is niet meer in beeld gekomen tot nu toe.   


Ik heb een heel oude Sony TV (2009) en had dat tig jaren geleden ook toen ik van Ziggo CI+ naar KPN ging. Volgens mij is dit iets met de Eco mode en de zender te lang ingeschakeld en wil de TV zichzelf uitschakelen omdat hij denkt dat je in slaap bent gevallen. Dat moet je op de TV met de Sony afstandsbediening uit zetten.


Volgens mij is dit iets met de Eco mode en de zender te lang ingeschakeld en wil de TV zichzelf uitschakelen omdat hij denkt dat je in slaap bent gevallen.

Nee, die waarschuwing gaat over het beëindigen van een aantal services zoals het kunnen casten van Netflix en YouTube.


Hier ook dezelfde melding op mijn Sony KDL-50W805B. Met dank aan dit forum weet ik nu in ieder geval dat het aan de TV ligt.