Skip to main content
Vraag

Wacht nog altijd op apparatuur als nieuwe klant

  • 16 September 2024
  • 5 reacties
  • 84 keer bekeken

Goedenavond allemaal,

 

Nu 3 weken geleden overgestapt naar KPN. Er zou apparatuur worden toegezonden , maar nog niet binnen. Vandaag via mail het gegeven dat we nu dus aangesloten zijn en we de apparatuur kunnen aansluiten voor...ik dacht tv ...maar ja dat is nog niet binnen. Dus geen tv kijken vandaag en voor hoelang weet ik niet. Wel krijgen we  binnen enkele dagen de factuur.  Ik begin al bijna spijt te krijgen dat we zijn overgestapt.  Dit is toch geen service?  Of is dit de normale gang van zaken bij KPN?

Hallo @Ikbenoudmaarnognietkoud ,

Dat is zeker niet normaal. Gewoonlijk krijg je één tot drie werkdagen voor de start van jouw abonnement de apparatuur in huis. 

Heb je al wel codes ontvangen voor TV kijken via internet? (bv via de KPN TV+ app). Dan zou dat voor nu even een noodoplossing zijn. En wat zegt de status "volg je bestelling"?

Volg je bestelling

Ben je benieuwd naar de status van jouw bestelling? Bekijk hier de status van jouw bestelling, wijziging of verhuizing.

 

Maar bel sowieso mogen vanaf 8.00 naar 0800-0402 om navraag te doen naar de status. 

 


Dank je Noordzee,

Nee ik heb ook nog geen codes ontvangen.  Nu overleef ik een avond geen tv kijken heus wel natuurlijk. 

Ik heb vanochtend verschillende malen geprobeerd de klantenservice te bellen, maar ze waren niet bereikbaar.  Letterlijk...dit nummer is momenteel niet bereikbaar…..


Welk nummer heeft u gebeld dan?

Het juiste nummer is 0800-0402. Zeg tegen de computer dat u een medewerker wilt spreken. 


De klantenservice @Ikbenoudmaarnognietkoud  is:

Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.


Beste allemaal,

 

Vandaag apparatuur ontvangen!! Alles aangesloten, alleen de tv maakt geen verbinding met de wifi.  Ik doe vast iets fout, maar ik weet zo snel niet wat natuurlijk. Ik heb een smart tv met ingebouwde chromecast.   De tv zegt zegt dat er geen verbonding is en de wifi krijg ik maar niet ingeschakeld

 


Reageer