Skip to main content

Ik kijk bijna alleen maar TV via m’n browser maar ik wordt knettergek van de stotters of totale freezes. Ik kom van Ziggo en daar had ik 0,0 last hiervan.

Ik weet dat dit komt omdat KPN een veel korte buffersize gebruikt dan Ziggo maar het is vreselijk en nauwelijks te kijken.

Wanneer gaan jullie dat eens aanpassen?

 

Voor de goede orde, het ligt zeker niet aan mijn netwerk of verbinding (1Gb glas). Ben redelijk expert in netwerken dus weet wat ik doe en heb geavanceerde config en daar zit ‘t ‘m niet in. In de standaard KPN config/setup is het niet beter.

 

Gaat KPN dit oplossen?

Hoi @tz0ne7

Vervelend dat het niet werkt en/of aan de verwachting voldoet. Om een simpel antwoord op de vraag te geven: Nee, dat gaat niet aangepast worden.

Daarnaast vindt ik het wel een bijzonder situatie waarvan ik benieuwd ben wat er dan gebeurd. Ik kijk zelf namelijk ook regelmatig/veel via de browser. Ben absoluut geen expert op gebied van netwerken en maak gebruik van een 200Mb verbinding. Heb (op een enkele uitzondering na) geen last van stotters of freezes. Als ik dan gebruik mag maken van jou kennis op dit gebied, wat maakt het verschil dan (daar ik zelf geen hinder ondervind van de korte buffersize)?


Reageer