Skip to main content

zowel via tv-kastje als via de app in Google TV !!!

ik kom van Ziggo… naast vele dingen die dar mis gingen/gaan, was dat daar heeeel goed geregeld!!!

en wat ook zo makkelijk was, wat eigenlijk in verlengde van bovenstaande ligt, was:

als je op een zender naar een eerder programma terug ging (die dan overigens ook direct te zien was, itt KPN !) kon je je gewoon doorkijken vanaf het eerdere programma!

Handig als bijvoorbeeld 2 afleveringen na elkaar worden uitgezonden en wil toch bijde 1e beginnen!

De titel van je bericht stelt een andere vraag dan je bericht zelf, Vrgr, dus ik zal beide beantwoorden.

 

Voor opnames is het inderdaad niet mogelijk om achter elkaar te kijken. Je zult steeds zelf een nieuwe aflevering moeten starten. 

Maar, bij het Terugkijken gaat de tv-ontvanger netjes door met het volgende programma. 


Gaat dat wel binnenkort mogelijk worden, bingen van opgenomen serie?


Staat op het moment niet op de planning van het tv team, Vrgr, dus ik verwacht dat niet binnenkort als een mogelijkheid. 'k Neem het wel als een verbeteridee mee, dus wellicht ooit. 


Nog even over dit:

Maar, bij het Terugkijken gaat de tv-ontvanger netjes door met het volgende programma.’

Klopt het dat dat niet zo is als je KPN-TV bijvoorbeeld via Google-tv bekijkt…?


Ehm, dat kan zijn, inderdaad. We hebben een aantal verschillende apps, en doorkijken bij Terugkijken gaat niet in allemaal op precies dezelfde manier. De app voor Google TV is de smart tv app. Daarin kan je volgens mij inderdaad niet doorkijken. We werken aan een nieuwe app. Die is er al voor een deel van de Android en iOS gebruikers op mobiel. Uiteindelijk zal dit ook voor smart tv's en aanverwante apparaten beschikbaar komen.


Bedankt voor je antwoord!!!

enne… hopelijk komen de nieuwe apps snel!😉

voor mij is bediening via GoogleTV makkelijker gezien de simpele afstandsbediening… 

mijn handen en vingers werken niet meer zo goed… vandaar!👋