Skip to main content
Beantwoord

Wanneer komt de nieuwe tv-ontvanger van KPN beschikbaar?

• February 5, 2025
  • 31 reacties
  • 1418 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Er komt een nieuwe KPNitv box de Soundbox, moet eerst getest worden bij leden .Is er al bekend wanneer hij komt in 2025 voor de KPN itv afnemers.

Beste antwoord door Noordzee

Ik dacht dat het testen al was begonnen , ik wacht maar af .

Hallo ​@JDD ,

De introductie zal nog wel even duren. Wil je zelf eerder dat apparaat uitproberen? Meld je dan nu meteen aan als tester. Dat kan via dit topic: 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

31 reacties

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 5, 2025

Nee. Dat is nog niet bekend. ​@JDD. Het testen is nog niet eens begonnen.

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • February 5, 2025

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 6, 2025

Je kan je ook aanmelden, ​@JDD!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 6, 2025

Hallo ​@JDD ,

De introductie zal nog wel even duren. Wil je zelf eerder dat apparaat uitproberen? Meld je dan nu meteen aan als tester. Dat kan via dit topic: 

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • February 6, 2025

Heb aangemeld.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 6, 2025

Hi ​@JDD, fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door de community leden, waarvoor dank. Het testen moet inderdaad nog beginnen, dus fijn om te zien dat jij je ook hebt aangemeld! 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 13, 2025

Heb aangemeld.

@JDD Mooi zo👍

Dan maar duimen dat je mee mag testen, dan heb jij die ontvanger als één van de eersten. 

• Deelnemer
  • February 19, 2025

Mocht ik niet mogen meedoen aan de test nieuwe decoder stap ik over naar ziggo ben klaar met deze zeer slechte decoder 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 19, 2025

Mocht ik niet mogen meedoen aan de test nieuwe decoder stap ik over naar ziggo ben klaar met deze zeer slechte decoder 

Had je jezelf wel aangemeld dan en misschien nog niets gehoord?

Want nu kun je je niet meer aanmelden, want het aanmeldtopic is gesloten.

• Deelnemer
  • February 19, 2025

Ja aangemeld maar niets gehoord

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 19, 2025

Maar wat is er zo slecht aan de tv ontvanger die je nu hebt??

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 19, 2025

Dan ben je helaas uitgeloot ​@Banjoke 

• February 19, 2025

Welke decoder heb je nu dan?

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 19, 2025

Dan ben je helaas uitgeloot ​@Banjoke 

Er komt nog een nieuwe ronde, ​@Banjoke.

• Deelnemer
  • March 7, 2025

Wanneer nieuwe ronde

Jocola
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • March 8, 2025

Wanneer nieuwe ronde

Beste ​@Banjoke, gewoon geduldig afwachten.

Je inschrijving is géén garantie voor deelname, want daar moet je uiteraard wel rekening mee houden.

wjb
Wijsgeer
  • March 8, 2025

Ik ben ook benieuwd wat de bevindingen zijn t.a.v. die TV+ Soundbox.

Ik verwacht dat de bevindingen t.a.v. de werking van TV+ zelf niet anders zullen zijn dan op de TV+ Box maar of het geluid van die B & O speakers een beetje aan de verwachtingen voldoet ... 🤔

Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • April 13, 2025

Net las ik op totaaltv dat Ziggo en kpn met nieuwe decoders komen en daar werd de soundbox genoemd. Is er al meer bekend? Of heeft totaaltv ergens iets opgevangen en daar prematuur een artikeltje aan gewijd 🤭😉.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 13, 2025

Hallo ​@JDD ,

@Hubert77 

Check de link hierboven. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • April 13, 2025

Deze quote is een antwoord van 2 maanden geleden. Had ik gelezen, maar aangezien het nu in een artikel genoemd werd dat 17 uur geleden gepubliceerd is, vroeg ik me af of er iets nieuws te melden is.

• April 13, 2025

Deze quote is een antwoord van 2 maanden geleden. Had ik gelezen, maar aangezien het nu in een artikel genoemd werd dat 17 uur geleden gepubliceerd is, vroeg ik me af of er iets nieuws te melden is.

Nee, als er iets te melden was, dan was er een topic aangeweid. Dus zoals je in je vorige reactie terecht zelf al opmerkte :  "Of heeft totaaltv ergens iets opgevangen en daar prematuur een artikeltje aan gewijd"

Er wordt wel vaker ouder nieuws in een andere bewoording opnieuw gepubliceerd. Het enige nieuws is het deeltje betreffende een nieuwe box van Ziggo . Nu heeft de moedermaatschappij van Ziggo(Liberty Global)  de ontwikkeling hiervan uit besteed aan een extern bedrijf (Infosys) dus zou die in de gaten gehouden moeten worden.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • April 13, 2025

Mogelijk komt een eventuele nieuwe ontvanger morgen op de markt, volgende maand, volgend jaar of pas over twee jaar 😅 

Wanneer die er komt zal je dat eerst lezen op deze community voordat Jarco daar een wat van weet.

• April 13, 2025

Wanneer die er komt zal je dat eerst lezen op deze community voordat Jarco daar een wat van weet.

Tenzij er iemand toch dingen doorgeeft, en de DPG Media medewerkers kunnen zich natuurlijk ook opgeven voor product testen met de nodige NDA beperkingen. Maar deze weten dit dan net zo snel als de rest van de product testers.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • April 13, 2025

De meeste vroegtijdige informaties over producten worden door de werknemers zelfs doorgegeven aan (bevriende) journalisten of anoniem via https://publeaks.nl/. Het is bij Apple/Samsung …. zo en bij KPN ook niet anders

Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • April 23, 2025

Dan is dit een interessante publeak😉

https://www.bright.nl/nieuws/1294077/nieuw-tv-kastje-kpn-is-een-soort-mini-soundbar-4k-beeld-en-speakers-ingebouwd.html

Edit:

Hij is nu gewoon te bestellen? https://www.kpn.com/televisie/soundbox

Cool. Zijn er ergens reviews van testers te lezen?