Skip to main content

Vraag het toch maar weer, wanneer komt de nieuwste afstandsbediening met de teletekst knop van KPN.

Voor welke tv-decoder van KPN vraag je dat @JDD ?

Als het voor de nieuwste TV+ decoder is, vergeet het maar, daar is tegenwoordig de app voor.

Er is wel een AB voor senioren in ointwikkeling voor de TV+decoder, maar dus ook zonder TXT-knop.


De app is alleen NOS ,je hebt ook regionale zenders met teletekst die je nu niet kan bezoeken geldt voor mijn Duits pakket. Vind het belachelijk dat het er is afgehaald. 


De app is alleen NOS ,je hebt ook regionale zenders met teletekst die je nu niet kan bezoeken geldt voor mijn Duits pakket. Vind het belachelijk dat het er is afgehaald. 

Ik ook. Het is gewoon verlies van functionaliteit. Maar het zal niet meer terugkeren vrees ik.


Download de app TEXT TV. Zit ook TT van Duitse en Italiaanse zenders op. Echter de ondertiteling van die zenders gaat dus NIET via teletekst hè. Maar via de ondertitel functie. Die werkt wel.

Er zijn nog een paar regionale zenders die teletekst hebben w.o. Gelderland en Brabant. De kans is zeer klein dat dat nog weer beschikbaar komt.

Download voor je regionale nieuws de app van je regio omroep op je telefoon.

Zie https://play.google.com/store/search?q=text+tv&c=apps 

Een afstandsbediening met TT knop komt er niet meer denk is zo maar.


Hoi @JDD. Helaas is het nog niet bekend wanneer KPN met een nieuwe afstandsbediening komt. Zodra dit wel het geval is zullen we dit zeker laten weten op het KPN Forum!


Hallo @JDD ,

Sinds vandaag is de nieuwe Comfort+ afstandsbediening beschikbaar voor de TV+ Box. Dit is een extra afstandsbediening die je kunt gebruiken in plaats van, of tegelijkertijd, met de reguliere witte afstandsbediening. 

Er zit ook een knop op die je kunt instellen om in één keer naar de teletekstapp te gaan. 

Je leest alles over deze afstandsbediening in dit artikel:

 

 

Hier te bestellen: 

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/3893776/comfort-voor-tv-afstandsbediening/


Fijn dat er een nieuwe afstb is,jammer dat hij niet gratis is.


Reageer