Skip to main content
Vraag

Wanneer komt er een KPN TV app voor de Apple tv?

• October 17, 2025
  • 1 reactie
  • 43 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

ik hoor hier niets meer over? wordt wel eens tijd vind ik al die andere providers hebben al een app voor de Apple tv en jullie niet. waarom is dat? 

1 reactie

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hallo Hans! Welkom op de KPN Community. Op dit moment heb ik daar nog geen concrete informatie over. Ik wijs je graag op een reactie die eerder in het centrale topic is geplaatst.

Shyrin van KPN Community Manager
Ik lees dat deze discussie veel losmaakt: van boze leden die niet meer wil deelnemen tot aan het aanwijzen en uitsluiten van een moderator. De wens om een TV+ App voor Apple TV is duidelijk en ik snap heel goed dat het frustrerend voelt dat er nog geen concreet nieuws over is. Alle signalen nemen we serieus, maar ik wil ook een paar zaken rechtzetten: 

• De app is nu niet beschikbaar. Hij staat wél op de roadmap van het TV+ Apps team maar er is nog geen nieuwe informatie die we kunnen delen. 
  • Over bedrijfsgevoelige informatie (zoals planning of keuzes) geven we geen toelichting. Ik snap dat jullie dat graag willen maar ik snap nog meer waarom KPN dat niet

Heb je trouwens een smart tv waar je apps op kan installeren? Mits je tv het ondersteunt kan je dan rechtstreeks de KPN TV App installeren.