Skip to main content
Beantwoord

Wanneer komt KPN met nieuwe TV Box? De oude zijn traag

• February 1, 2025
  • 8 reacties
  • 272 keer bekeken

Wanneer komt kpn een met nieuwe tv boxen de ouden zijn traag en lopen steeds vast zelfs Netflix kijken loopt niet meer soepel is aangesloten op een internet kabel en heb volledige snelheid op die kabelĀ 

Beste antwoord door wjb

Mijn advies: Als je nu een 2260 of 2952 hebt, ruil die dan om naar een 5202.

Dat is op dit moment veruit de snelste TV ontvanger die KPN biedt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 1, 2025

Vervelend dat het niet meer prettig werkt.Ā 

De HMB2260 is best een oudje. Via de telefonische klantenservice kun je deze omruilen voor de Arris VIP5202. In hetzelfde abonnement.Ā 

Deze hebben echter geen analoge uitgangen meer (Mini jack, scart). En ook geen display.Ā 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 2, 2025

Hallo ​@Kramer wĀ ,

Wil je de nieuwste ontvanger van KPN? Dan kun je jouw abonnement (mits contractvrij) verlengen met daarbij een overgang op KPN TV+.Ā 
Ā 

Dat kan via de klantenservice of via de juiste knop in MijnKPN. Maar let dan goed op de prijzen voordat je op akkoord drukt.Ā 
Ā 

Het kan ook via deze link: Ā 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen.Ā 

Voor de volledigheid: Hier vindĀ je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+:Ā 

De huidige prijzen en mogelijkheden vindĀ je in dit overzicht:

Ā 

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 2, 2025

Ik wil gewoon goed werkende apparatuur daar betaal ik tegenwoordig toch iedere maand 5euro voor per tv boxĀ 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 2, 2025

Ik wil gewoon goed werkende apparatuur daar betaal ik tegenwoordig toch iedere maand 5euro voor per tv boxĀ 

Dan zou je dus over kunnen stappen op KPN TV+. Zie mijn reactie hierboven.Ā 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 2, 2025

We hebben aangegeven hoe.

Daar moet je wel zelf ƩƩn stapĀ ā˜Ž voor ondernemen, want kpn kan niet weten of het bij jou niet meer goed werkt.

Het gratis nummer van kpn isĀ 0800-0402Ā ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
OfĀ plan een terugbelverzoek.

Omruil binnen huidige abonnement naar Arris VIP5202.Ā 

Of nieuwe abonnement met TV+ ontvangers. Die werken op basis van Android-TV.Ā 

wjb
Wijsgeer
  • Antwoord
  • February 2, 2025

Mijn advies: Als je nu een 2260 of 2952 hebt, ruil die dan om naar een 5202.

Dat is op dit moment veruit de snelste TV ontvanger die KPN biedt.

• February 3, 2025

Worden nog goed werkende oudere ontvangers wel omgeruild naar de VIP5202? Of moet je daarvoor nog steeds het 4K-pakket (Ć  € 2,50 /mnd) tijdelijk voor aanzetten?Ā 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 3, 2025

Toen mijn moeder belde in verband met haar Arcadyan HMB2260 werd er niet moeilijk over gedaan ​@Henk2304Ā .

Bij de Arris VIP2952 en de VIP 2952 v2 doen ze iets moeilijker heb ik begrepen.Ā